Friday, January 20, 2012

today :)

alhamdulillah Allah masih hidup kan aku dalam dunia yang cukup indah ni. aku suke hari + semalam. hee~harini aku dikejotkan oleh someone yang tersangat baik hati ♥ ilysm! sape? jangan tanye laa. bia orang yang kejotkan tu je yang tahu. hihihi. selamba pegi scola lambat. tu mmg perangai aku. tapi masih sempat masok surau untuk program kerohanian #bacaan yasin# yeay! duduk sebelah cikgu fadilah #cikgu akaun# depan aku cikgu julia a.k.a. mama ju. bangga kejap. then fatin datang bgitahu kain qis terkoyak kat tepi. tu lahh. suke sangat jalan pakai kain yang macam penyapu kan. meleret jee. nnti k.sheme bgitahu fifah. ♥ masok class macam biasa. blaja. harini best coz, tak payah nak tension-tension.


class agama ; 
tadi blaja bout perkahwinan. masin mulot aku. mane tak nye, masok je bilik agama " ustazah, harini blaja akidah la eh " sedangkan aku tak tahu tu topik akidah yang pertama. segan gila kot. 


then ekonomi ;
blaja bout duit a.k.a wang + bank. hahaha. nota manjang. biasa la kan. latihan jadi keje rumah.


sejarah ; 
again nota yang tersangat belambak. keje rumah pon tak kurang hebat nya. nasib baik best. 


addmath ;
AP and GP. serius, kengkadang keliru. tapi bila dah start buat. best gila. rase macam taknak berhenti. 


balik scola. rehat jap. then lunch. kuewteow sup ♥ semalam nak makan, tapi nak teman a.erol. hihihi. bodek nii. so tak jadi laa. pastu tetido. then sesiap pegi class addmath ♥ yasin mengelak. so berpakat dengan kuhan nak bahan dia. padan muke kau. 


to someone yang stupid :
serius. aku tak faham gila dengan kau. ape masalah kau pon aku taktahu. tak penah pulak aku tangkap gamba dgn kau. sesuka hati je kau bawak mulot kan. kau ingat aku hingin + hadap sangat ke nak snap pic bagai dengan kau. kenal kau pon tak lame. lagi kau nak berebot kan. suke hati aku laa, aku nak kenal + kawan dgn sape. kau sape dgn aku. disebabkan dah janji kan, so aku taknak cari pasal dgn kau. hope kau setel baikbaik dgn DIA. pleasee jangan amek tahu pasal life aku. elokelok aku apprve kau tahun lepas. tak sampai beberapa hari kemudian aku teros aku block kau. hamekk. puas hati. nampak sangat kau mmg jenis yang suke jaga tepi kain orang. WTH. kecikkecik taknak mati. dah besar mnyusahkan orang.


majok dengan a.erol + sory eh pasal ptg tadi. lain kali adik tunggu ♥ 


nak tido semalam gila susah. tak tahu aku kenapa. so  dengan selamba teringat petua a.erol. so, gunakan je lahh. tapi sambung sampai ke mimpi. " bila nak dapat kan "

lots of ♥