Friday, January 20, 2012

wa harini!

setelah setel hal semalam. kembali kepada keadaan asal. penuh dengan cerita yang amat mengejotkan aku. dalam masa sehari. bnyak gila bnde jadi. serabut kepala hotak. seperti biasa. aku kan anti gila dgn teacher sorang nii. kene marah pasal oral. hihi. lawak. membebel kat depan sorangsorang. bgos jugak korang ignore aku. dapat jugak aku meluahkan perasaan sorangsorang. kluar pagar scola menonong je jalan. almaklumlahh. takde orang yang amek aku harini. nak naik bas. sumpah! aku tak berani. jalan sorangsorang, call ayah + angah. tunggu lame sikit baru ada orang amek. biasa laa. rumah dah jauh kan. :( sadiss. balik teros sesiap untuk dinner. perasaan? 2 in 1. faham? tak faham sudah. happy + sedih. happy sbb dapat layan haikal yang bile dipuji " haikal ni comel laa " dgn selamba dia jawab " mmg la comel " sweet kot. dah pandai kan sekarang tonet nii. dinner together  tak dapat nak cite pasal budak syco tu sepenuhnya. pandai jugak a.erol cari sampai dapat sape budak syco tu. hihihi. takdapat nak tunaikan " mimpi " serta idea nak menjeleskan ........... sedih takpayah tahu laa. thanks pada siDIA sbb bgitahu bnde sebenar. 

lots of ♥