Thursday, February 16, 2012

my day? :))

lately, sungguh! aku bz gila. hihihi. dengan tusyen tunggang tebalik. tak kire lagi class tmbhan. then homework yang beranak pinak tuu. well~ sebagai budak yang sedar bahwasanya yang tuan empunya diri nak SPM dis year, maka tahap kesedaran itu telah berlaku. masa yang terdapat di scola digunakan sebaik mungkin. pantang ada gap sikit or cikgu tak masok + tak dtg je, homework bnde petama yang aku akan setel kan. tapi, bercakap + melepaskan segala stress dgn bebudak class yang mmg happening tu tak ketinggalan. sbb tu je cara yang bole buat aku happy. balik rumah? haha. tetttt. buat masa nii, mmg aku akan balik rumah around 4.30pm. balik awalawal pon bukan ada ape. hihi. penat jugak en."boyfiee" bz. kay diam! lama dah simpan merajuk aku nii. since bape aribulan aku tak tahu. nak tnggu 20hb. lama lagi wehh. forsure laa aku majok lame gila nnti. nak tunggu orang pujok. ;p malas nak fikir ape yang dah tejadi. lepas is lepas. so, bukak buku baru. yang lama biar ia simpan jadi kenangan. manis atau pahit, terpulang pada corak layanan yang diberikan dulu.

so. harini lebih baik drpd semalam. alhamdulillah. thank you Allah. sememangnya semalam aku mula pagi dengan senyuman. tapi, harini lagi okay even macam-macam aku fikir kan. im wondering kay. bout what? hmm. nothing. even takde text moning or whatever. tapi not bad laa. even liat gila nak bngun pagi tadi tapi bersyukur sangat at least aku dapat bernafas lagi. menapak pegi scola macam biasa. tak awal, tak lambat. okay laa kan. harini ada raptai untuk watikah pelantikan. 2 masa terbuang macam tu je. walaupun bm kan. if bm dah A+ takpe laa. haih! besok lagi laa. amek waktu addmaths pulak tuu. dah la aku tngah semangat nak blaja add math. masa itu emas laa cikgu. cewahh~ baru nak hargai  masa kan. besok seprti biasa. aku akan balik dalam pukul 4.30. balik awalawal pon bukan ada sape. " boyfiee " still takde. #tangan kedada mata ke atas# hahaha. pagi tadi mmg mengila habis laa. kacau punitha dengan rambut baru dia. hewhewhew. date wit solihin. scandal baru. sepanjang hari kat scola kot, aku lepak dgn sol. together-gether dari awal sampai akhir. even majok en. tapi dia je yang same kelab dgn aku bagai. nak wat acano en. 

i really miss my babyy ; cik farah AIMAN. :'( tadi oncall dengan dia. semua bnde kteorg sama. situasi je lain. oncall bukan sebab nak sharing + citecite kosong je tau. siap share bout cara nak skor english bagai. hihihi. iloveyou. ingat 2 jun tau. if kau nak overnite rumah aku pon bole. dialu-alukan. aku tahu kau ada. kay babe. 

bnde tu jadi mmg terlalu cepat. first aku still bole layan. then dah macam annoying sangat. mujur tahap kesabaran masih tinggi. mmg tekejot gila. amende? haha. adalah. biar aku dengan hati je yang tahu. hati titeww dah kuat. senyum je selalu. sape yang nak semai tu. semai laa cepat sementara peluang masih terbuka.

i miss someone. tapi dia en jauh. :'( hmm. sabar je laa.

The truth about dreams on Twitpic
lots of ♥