Friday, February 17, 2012

;p

yeayy! akhirnya program watikah blablablaa tu habis dah pon. tak pyh aku nakpening-pening kepala susun bebudak. " ustazah, saya taknak. tahun ni saya nak free. taknak kusut kan kepala. takpyh laa ustazah ek " #sambil buat muke comel gitu# *winkwink. dapat offer. tapi aku tolak. sebab tu laa. dah bgitahu kan. aku nak free. lepak dgn bebudak under aku. happening selalu. thanks ustazah sebab faham.

pegi scola, pepagi lagi solihin nak memekak seru nama aku. konon nak pujok laa. hahaha. kesian kau. tu laa sape suruh jadi scandal aku. hewhewhew. pegi bilik disiplin sengsonrang. then solihin dtg teman. siap ajak syafiq tu yang tak menahan. hahahahaha mmg kene ada orang ketiga eh? setel kan PA system dgn dia. akhirnya terpasang jugak. even tak reti. tapi dengan menggunakan kemahiran yang diajar oleh kuhan sikit demi sikit aku jadi reti laa. tahu hebakk. dari start program tu around 7.30 sampai 9.00 pagi solihin pujok + bodek aku dgn lolipop. dgn muke sweet kau yang buat aku rasa macam nak tampa sedasdua en. thanks wehh! hahaha. masok class heboh kat sume org. retis en? kesah? wth!

alhamdulillah, ujian lisan aku dapat A hihihi. tak siasia aku pikir ayat yang sedap sweetsweet gitu. thanks cikgu <3 stay scola sampai pukul bape ntah. then jalan pegi stesen bas wit teman gosip aku. forsure la ecah enn. masingmasing malas nak balik rumah. keje aku sume dah siap. so relax ahh. melepak laa dulu. malas nak cakap pape. fenatt~

sweet en? 

hahaha. of course la sweet, tngok laa syg sape. tettttttttt. 

#kau setakat nak chat dengan aku nak buat aku sakit hati, nak buat aku start pikir pasal kau. kau bole blaa la. takpyh semaksemak. jangan sampai pasal bnde yang kau rase kecik nii, aku remove kau dri frendlist aku. anoyying doww kau! # 

i miss my darling cik farah AIMAN titeww tu sangatsangat :'(
rindu sangat kat "boyfiee" titeww tu. kau hado? ayat get ready nak majok... 

#siDIA --> rindu anda yang dulu.#
lots of