Thursday, February 9, 2012

untitled #4#

3 feb pon dah lepas. tarikh perit aku tuu. tarikh aku lepaskan semua orang. tak laa semua, maybe dalam 2/3 orang sekali gus. WTF en? aku terpaksa. supaya dyorg tak rase aku control life dyorg. hihi. okay aku gila! aku taknak tunjukkan kesedihan aku kat semua orang kalu boleh. biar org tahu aku happy dgn life aku. hati aku, diri aku biar aku jee yang tahu. orang lain takpyh. cukup dgn orang yang selalu muncul + selalu ada dgn aku jerr yang tahu macam mana life aku sekarang :) tu lahh manusia. bila peluang ada depan, di siasia kan bnde tuu. bila dah hilang. hanya tuhan jerr yang tahu. :) tak guna dah. punye laa aku bersusah payah buat keputusan. sampai mintak orang lain sedar kan aku. hahaha. bila ingat balik lawak doww.

siDIA tak percaya dgn keputusan yang aku buat. aku tak nak dengar suara DIA time 3 feb tuu. hahaha. keras kepala en. aku dah janji dengan 'boyfiee' taknak pickup call sume tu. so, I've too. cakp dengan rumput kat luar rumah. then tngok langit. hahaha. becakap laa aku dengan rumput tuu, best jugak. sbb, asyik kite je yang cakap en.yang rumput tu, geleng pon tak, ni kan angguk. bila angin lalu je laa, dia bergerak. aku dah try study science sambil cakap dengan rumput. senang ingat woo. korang try laa. haha. cikgu tusyen ajar. untung en? 
Fotos del muro
maaf. entry kali nii bercampur baur. blog aku en. sukehati laa.

dengan kekuatan yang sedia ada + kekuatan yang diberi oleh insan tersayang, aku kuatkan diri untuk meetup. tshirt + track. simple en. ternangkan keadaan sebenar. fahami segala-galanya. hati meraung nak nangis. mata? haram! berair kejap jee. pastu, terus ke darat. kering. " ohh, cik hati, kenapa mudah sngat tersentuh " hmm. 3 barang, nak simpan satu je. barang first. lagi dua, amek laa balik. tapi. sia-sia. dapat lagi satu paper bag. isi dalam tu? 4 barang yang aku rase penuh dengan bau-bauan yang bakal menusuk ke jantung. auchh! 2 keping tetttttttttttt. aku bukan takde perasaan tapi hati kering kot if dalam keadaan macam ni. aku sendiri pon taktahu cemana nak cite. korang rase sendiri laa wehh. pastu ape jadi, biar aku dengan DIA je yang tahu.
- Teddy's Love - by ~SriitaDeWatt on deviantART
ThePinkGajahStory ♥

since bende nii jadi, aku dah macam takde mood nak update blog, online facebook. sebab aku rase macam kosong. kosong gila. aku akan online bila ada orang suruh. haritu pon ' boyfiee' suruh online. so aku online laa. tak de la aku bosan, online sorangsorang. and now, aku dalam mood nak online sepanjang masa. so, pape inbox je aku. hahaha. 

selera makan aku, kengkadang membuak-buak nak makan. kengkadang haram! if brkfst, lunch jangan harap laa. dinner nnti la KOT baru makan. sadiss. malas nak makan. mood tak stabil en. aku tunggu jugak, orang yang mampu buat aku makan macam biasa. haha. harapan en. tahu. aku bnyak berharap. takpe. maybe satu harii nnti ke kan. apek + bo dah cube. tapi tak berjaya coz, dyorg banyak buat lawak. lawak dyorg je dah buat aku kenyang. gila en?

forsure, apek, bo, najmi, qalish, fee, hanis, lia + tia. haha. uolls mesti ingat en, time bowling kat mid haritu. shhhhhh. diam tahu. segan kot. i penah cakap dengan bo, yang i takkan usik bola bowling tu a year. pahit tapi indah. i sanggop temankan uolls main je. setahun tau. haritu a.erol ajak main bowling. haha. teringat teros ape yang jadi. kay, cukup hanya menjadi peneman. soryy eh abg. tapi best sebab dapat hangout dengan abg even " sekejap nye " mak kate. tapi best. 

rindu. setinggi mane pon rindu aku kat seseorang. aku takkan cakap. biar aku taip je kat babyy aku nii (blog nii  laa) tak gune, if aku sorang je rindu. tapi dyorg tak. hahaha. selfish? kesah pulak. kengkadang kene jadi selfish laa. bulan nii. aku tak penah lagi cakap kat orang yang aku rindu dia kecuali cik farah AIMAN laa. tu mmg tak bole elak. imissheralott! nak tngok sikit sape yang berjaya buat aku cakap aku rindu dia. hahaha. nnti aku bagi hadiah. cabar nii!
Wall Photos
nahh amek sebijik!

gtg. nnti aku sambung cite sedih + happy aku nii. kBaii. thanks for reading.



lots of ♥