Saturday, February 4, 2012

untitled #3#

kay. aku selsema. hebakk tak? aku still bole memekak kat scola sbb cikgu ramai yang takda. so class tu umpama aku yang punya. still dapat cover segala masalah. tapi terlupa nak sangkut kat luar pagar. al maklumlahh, aku  datang scola pon lambat. wattlekk ah. act, someone yang baik hati telah mengejutkan aku. tapi. aku sambung tido balik. bajet taknak pegi scola. budak pandai kan? hahaha.
almost young
TEENAGER POST

starting this week, jadual aku hanya org yang tertentu jee tahu. untung lahh sape yang tahu tu en  malam jumaat. mmg menduga. menghitung detik ke 3Feb. tarikh yang dijanjikan. ntah kenapa aku pilih tarikh tu pon aku tak tahu. bajet dapat luangkan masa dgn insan tersayang laa. tettttttttt. hahaha. forsure la ada en masa tuu. tenangkan fikiran. meng-happykan diri bersama. " together forever " hahaha, tetibe.

thanks a lot piqa. thanks sbb kau berjaya menyedarkan aku semalam pabila aku menyuruh kan sedar kan aku. terkesan aku dgn ayat kau. kau org yang terakhir bagi solution tuu. aku terfikir jugak. tapi tu lahh. kau tahu aku macam mane kan. thanks bo coz you selalu ada bila i ada prob. you sanggop tinggal kan sume bnde untuk i kan? iloveyou. thanks jugak kat apek. you pon sama. even solution yang you bagi mmg mintak penampar sedas dua dari i kan. tapi you mmg bff i. tngahtngah marah you bole buat i ketawa kan. some goes to you nabila. even you pon ada problem. you still ada dgn i. even you tak tahu pape kan? iloveyou .farah AIMAN, my twins. hihi. thanks kay darl.kat kau tak pyh cakp lelebih. kang bertambah kembang. aku sayang kau  and. thanks sesangat kat " boyfiee " tersyang. kay. brother tersayang. both laa. always dgn aku. yang menarik aku saat aku kelemasan. yang membetolkan segalanya. yang menyedarkan aku. yang mampu merahsiakan segalanya drpd pengetahuan sesape. segalanya lahh. thanks sesangat yang pada mula nya hanya berkongsi tentang " mimpi " dan akhirnya menjadi seorang teman yang sgt sweet. 
(1) Wall Photos
Deep Eyes - Pakistan » Millatfacebook - MFB - Meet Over 1.6 Billion Muslims and Peaceful people


keputusan aku muktamad. tanpa paksaan. aku tinggalkan dia untuk masa depan dia. tapi tak bermakna semua perpisahan berakhir dgn permusuhan kan. aku hanya dapat berharap agar aku dan dia bole menjadi seperti "teman tapi mesra" maybe. asalkan ia tidak berakhir dgn permusuhan. tak best laa if akhir dia macam tuu. buat ape if pengakhiran macam tu en. baik takpyah kenal. takpyah ingat balik macam mana saat terukirnya kenangan indah. kebahagiaan. ishh. almatnya kesemuanya lahh. time rapat dulu, semuanya sanggop. katakata seindah bhasa. syang seluas laut. rindu yan tersangat. bila dilepaskan. semua tu hilang macam tu. aku tak mintak keadaan jadi macam nii. tapi setiap manusia melakukan kesilapan. tak semua manusia perfect kan. 


fitrah manusia. lelaki dengan perempuan. perempuan dgn lelaki. tak bermakna hilang seseorang, kita akan hilang semuanya. setiap yang datang akan pergi. dan setiap yang patah akan tumbuh. aku tak suke bermain dgn katakata. sbb itu akan menjadi satu bnde yang akan kite ingat sampai bilabila. even bende tu remeh. aku jugak tak suke bermain dgn perasaan syang. sayang ertinya meluas. tak cukup dgn ungkap " iloveyou " tapi kite tak tahu apa maksud disebaliknya. tak guna if sayang someone tapi tak penah nak hargai nya. tak penah nak jujur. selalu buat dia menangis. tak penah nak percayakan nya. segalanya lahh. meluas kan? takguna dah wehh, if sume tu dah jadi. nasi dah jadi bubur. tak guna diberi peluang kedua, jika paksaan yang kau dapat. peluang kedua akan datang pabila engkau benarbenar berubah. takguna if kau pasrah menerima keputusan yang aku buat sedangkan kau tak redha. dan kau tak pernah sedar kesilapan kau. 


hati boleh berubah. hati aku satu jerr. hanya untuk orang yang benar-benar menghargai aku. cukup aku terluka sekali. tak mintak untuk jadi kedua kali. bukan mudah untuk melupakan segala kenangan indah mahupun pahit. tapi ianya perit. tersangat perit. air mata dah takmampu untuk mengalir. hati hanya mampu membekak hari ke hari. semoga dgn apa yang terjadi , aku dapat ubatkan hati aku yang membengkak nii. maybe seorang diri. takde sape yang sudi . 


okay. cerita sedih sampai situ je lahh. nnti sambung. dah tangkap leleh dah nii.


okayokay. semlam aku jumpe haikal . hihihi. kay rindu gila dgn dia. selamba, dgn muke comot aku tuu, aku keluar jumpe dia. then baru terhegeh-hegeh nak mandi. untung laa sape yang dapat tngok muke comot tu masih sempat webcam dgn tetttttt. forsure la boyfiee i. so what? orng ada boyfiee kan. sukehati laa. ♥ 
pic aritu 

love : soffiya

Georgia
Google резултати слика за http://www.polyvore.com/cgi/img-thing%3F.out%3Djpg%26size%3Dl%26tid%3D20866636
foster the people.
My flesh still crawls as I breathe your name.











lots of