Wednesday, March 14, 2012

cuti ke tak, sama je bagi aku.

semalam penat gila. dari pagi sampai ptg ada class. time rest aku pukul 3.45-5.45ptg. so melepak laa aku kat kfc tuu. nak tunggu class yang terakhir. hmm nasib baik ada eton aka zaiton. hahaha. nama baru. lepak layan movie. line internet kat kfc tu macam siput. sabar jee. bgitahu mak + ayah + " boyfiee " yang bahwasanya aku melepak kat kfc tuu. baek kann. kang tak bgitahu. kate lupe pulak kan. texting with nabila ♥ really miss you. macammacam cite kuar. hamekk kau. then berperang retis dgn eman. hahaha. 2 orang ni je laa yang texting dengan aku semalam. orang lain. HILANG =='

 so, pagi tadi, hahaha. baek kan mak aku, siap kejot anak dia nii bngun. seperti biasa. aku akan memulakan hari aku dengan bngun pada pukul6.30 untuk solat subuh. then yang pastinya akan membuta balik. before aku membuta tu, mak aku ada tnye " ada class tak harini " dengan selamba aku jawab " tak de " hahaha. wattlekk. then terjage pukul 7.30++ kelamkabut mandi. mak aku aku siap tnye " apehal awal sangat bngun? tak scola kan " dengan senyuman sinis nya aku jawab " ada class la mak. tadi ngantok ==' " yess. amek pakej bebelan disiang hari. memecut laju dengan motor skuter yang sanagt beratss tu. kesabaran. nasib baik sampai je scola. cikgu pongg baru sampai. hee~ seperti biasa lahh. akan blaja then berjimba dengan bebudak class

bergerak dari scola pukul 12++. hahaha. part ni lawak. " amir, aku tompang kau sampai berek eh. nak jumpe puteri ah " amir teros garu kepala " nak pulak kau tompang aku " vaviss. penat laa nak jalan kaki. akhirnya. aku pon naik laa moto dengan mamat nii. jarak antara kami amatlahh jauh. ecah bantai gelak. ==' takpe kauu. nnti aku balas. merempitzz wit nabil + sol jap. balik rumah pon nnti aku tidor je tak pon melepak sensorang. so, baik aku lepak kat pekan koboi nii. even sensorang pon takpe ahh. dah takde orang yang sudi ajak kuar. hahaha p/s : man, kau jauh sangat laa

bo + apek sume bz. hahaha. budak nak spm kan. tusyen manjang. so aku mals kacau. lepak rumah puteri. hahaha. gila ahh. lama kot tak jumpe. sekali dengan mama join the club. okay. aku suke tngok babyy. baby makin sweet sekarang. baby adik puteri yang kecik skali. " kak sheme. nnti bila baby tembak k.sheme tutp pakai bantal ni tau " and " kak sheme taknak makan, dia nak main dengan baby laa. kan kak sheme kan " yaAllah haii. dah la tngah rindu kat haikal najmi + daris haikal. tuptup baby cakap macam tu. nak menangis doww. haha,aunty menunaikan janji.
 
red  velvet cup cake.

haha. deal ahad lepas. pada mula nya gurau. tapi jadi kenyataan. thanks aunty :) hilang rindu dengan "akak" aku sorang nii. dulu selalu lepak sesama. pegi pekan, menjerit LAPARRRRRR tngah jalan. hahaha. macammacam buat together-gether. sekarang dah jauh. hmm. menapak rumah dia pon, dia tak mandi lagi. mmg jenis sama dngan cik farahAIMAN titeww tu. tidur lebih masa. 

kesudahan dia taknak cerita. cukup memeritkan. hahaha. simpan je laa. takde tempat nak cite. tunggu laa nnti. malam seperti biasa lahh. menonline kan diri. fone di-off kan. :) wall-to wall with ecah. gila sastera ayat dia malam nii tak faham aku. ape masalah kau cah?

Allah takkan bagi kite dugaan kalau kita tak mampu nak hadapinya. kay. dugaan kali ni. dugaan berat. melibatkan ............. nak tak nak. kene hadapi. mogamoga dipermudahkan. amin~

kay chaoww~
lots of ♥