Wednesday, March 14, 2012

feelings

" jangan tinggalkan orang yang sayang kita demi orang yang kita sayang. kerana orang yang kita sayang tu akan tinggalkan kita untuk orang yang dia sayang "

kay. bnde aku dah dapat jangka akan jadi. if aku kate, akan jadi. mmg jadi. tu laa. mulut aku ni masin. even bnde tu aku tak cakap. tapi dalam texting je pon. mmg akan jadi. dah ada pengalaman dah before this. but lain situasi. aku dah penah mention. aku takot bnde ni jadi. see. situasi diri aku sekarang. MMG DAH JADI. thats why aku takot untuk syang seseorang. bukan mudah untuk menyayangi seseorang. bila dah sayang, dugaan datang. so, kuatkan iman. senyum.
forever in neveland 

yess. pretending. aku suke tngok orang happy. even aku sendiri tak happy. janji aku dapat tngok orang tu happy :) yess. luaran mmg aku bole gelakgelak. but dalaman aku? hahaha. u know it kan darling farahAIMAN. Allah jadikan perempuan seorang yang sensitif. :) walaupun cume 1 text. dah memadai. jangkaan aku is, aku tahu korang care bout aku. ikhlas atau tak cerita num 2. gila tak? but, if someone tu ikhlas. dia takkan text kite sekali dalam masa sehari kan. :) 
Search results for text, on imgfave 

aku salute siDIA, even tak rapat macam dulu. i still get text from youu. means that, yup kami masih berhubungan. cume tak rapat macam dulu :D aku reply atau tak. belakang cerita. tapi siDIA tak pernah putus asa untuk text aku bagitahu everything. hmm. kay malas nak bukak cerita. nnti payah.
Tumblr 

ohh. btw. status aku kat mukabuku tu, sumenya ada kene mengena dgn life aku. dari status tu jugak uollss dapat tahu situasi aku sekarang. ape ingat aku sajesaje nak penuhkan home korang dengan status aku ke? hahah. aku takde la segila tu. situ je tempat aku meluahkan. nak text? whoaa.. nak text sape. sape je yang aku ada. kay sedih tahu :(
Facebook 

hmm. " rindu padamu satu kekuatan. sayang padamu satu kelebihan " haah. mmg aku tngah merindui . rindu sape? ahh. sibokk ahh kau! dengan perasaan rindu yang aku bawa kehu kehilir selama 3 minggu nii akhirnya datang perasaan benci aku terhadap kamu. kengkadang aku sayang kamu, sayang sesangat. kengkadang tu datang mood sewel, aku benci kamu. no worries kay. i still love you so much. and perasaan benci tu datang bila aku di-ignore kan. #fact kay. sume perempuan akan rase bnde yang sama. kan nabila. :))
eternity 

takcukup dengan lafaz katakata. buktikan.prove it sayang. aku bukan seorang yang mudah mempercayai katekate. tapi aku nak bukti dengan ape yang dilafazkan. setakat katakata, budak kecik 4 tahun pon bole ckap. suruh je la dyorang cakap " iloveyou " forsure dyorang akan cakap. but. kelebihan bebudak nii kite bole nampak dengan perangai dyorg. kelebihan orang dewasa? suka melemparkan katakata yang sukar untuk dibuktikan. itulahh manusia. 
forever in neveland 

#tetibe#
and one more thing. tak payah laa kite nak tunjuk kemesraan kite dekat public. tu pon nak showoff ke? wattpeace ahh. macam korang je yang " asyik " bercinta. orang lain tak laa eh? wtf! cukup laa dalam texting jerr. lagi nak showoff. annoying tahu tak? fikir perasaan orang lain sekali. tak sume orang hangat " bercinta " mcm korang. jangan jadi SELFISH bole tak? 

♥ - One Direction Photo (29721753) - Fanpop 

aku hope. korang tau relationship korang dgn sesiapa je. if tak tahu. pleasee tetapkan relationship tu. jangan sampai korang terpaksa hilang sumenya. 



pleasee tetapkan :( aku tak suka berada dalam situasi nii. jangan sampai aku kene cakap kat kau 
" cukup sampai disini saja " 
aku tak mampu :)




lots of ♥