Wednesday, April 25, 2012

berani buat , berani tanggung

entry kalini bukan nak show off or pape je lahh. cume nak share yang bahwasanya. aku dah buat banyak bende berani mati. menyebabkan risiko yang tinggi. hmm. cabaran hidup. berani buat. berani tanggung la kan.



ni adalah antara satu bnde yang aku sanggup menghadapi risiko. pada awalnya. ramai yang percaya. untung laa. aku dengan adam telah berjaya berpurapura bahwasanya, kami mempunyai special relationship. padahal bestiee je pon. hahaha. siap profile picture sama yang tak bole blahh tu. kau hado? *nak letak pic yang kat elah kanan korang tuu, tapi toinktoink.  pape pon, adam cume sahabat baik aku <3 even, setengah daripada manusia yang mengenali dia, tak berapa gemor layan dia, tapi, sebab dia kawan aku, aku terima baik buruk dia. cewaah~ rupa paras tak penting. hati mesti mau baik meyhh. act, aku bajet bende ni bertahan sehari je. rupenye, berhari-hari jugak laa. sampai kene bahan dengan cikgu. hebat tak hebat la kann. sure korang tertanye-tanye, man pegi gf dia. hahahaha. ada jerr. masih wujud serta menapak dalam hati dia. tapi dek kerana kami berdua ni 'gila' so, berani tanggung risiko sendiri la kan. 

to nani : hahaha. memandangkan awak tu junior kite, so untuk elok mata memandang, sedap mendengar nya, akak tak amek adam yerr. culik kejap buat keje gila jerr. soryy kay sayang. 

lots of ♥