Tuesday, April 3, 2012

:)


ni yang aku hope gila bulan april nii.. march aku tak laa se-nice mane pon. 60% aku dapat kate yang tu maybe bahagia. yang lebih tu tak! tapi lebih kepada kecewa laa. but, aku mampu cover lagii. bnyak beno tapi nya. hah! lantak laa. malas laa. 

permulaan april aku. hmmm? bole laa tahan. harini gerak scola buat muke annoying. jalan sana sini selamba je. tak padan dengan kaki sakit. nak pulak hujan tadi. pergghh sakit bhaiii. tak tahu nak ngadu kat sape. jalan still cover macam aku tak sakit pape. syafiq, yasin, nabil sume tnye : ' sheme, kaki kau dah okay ke? aku tngok kau jalan selamba je. tapi part turun tangga, kau mmg tak dapat nak tipu ' siott! mmg betol pon. part turun tangga aku akan menjadi seorang yang sangat lembab. maap laa yer. mmg nasib ahh. rehat pon makan roti yang dibekalkan je. makanan lain mmg takde selera :) takde orang kesah. ;p "SANGAT" hahaha. sharing makan taufoofah dengan bebudak. act, gurau jerr. tetibe dyorg bgi betolbetol. share je laa. aku kan tak berapa kesah sangat. :)) thanks korang :)) 

untung laaa. text tnye kakii  kitew je. sedih ahh. seriously, imissyousomuch! okayokay. takmau sedihsedih :)) malam nii aku relax jee. keje kursus akaun dah siap tadi. tapi pengenalan tu mintak tolong kat ecah coverkan. hewhewhew. thanks yangggg. sory kat sape yang text aku tuu. mmg aku takkan layan. fone tu pon aku tak tahu kat mane aku letak. sbb dah tahu boyfiee aka abang tersayang titeww tu bz kot. taknak kacau. memahami kan. if sape yang text aku time aku tngah text dengan abang titeww tu, nasib korang baik, sbb aku akan reply text tu. if tak. jangan mimpi. :))

ohh yerr. seriously aku dah mmg taktahan dengan budak syco tu. sampai bo & apek kene masok campur. thanks~ dah taktahu nak mintak tolong sape. dyorg je yang free time tu. so, dyorg laa yang tolong aku.

gosipgosip tu dah jadi bnde biasa dalam rumah nii. tunggu je laa. nak gosip sangat en.. nnti aku pegi cuci pic tu, tempek kat pintu bilik nak tngok sikit ada orang bising tak. tunggu ada rezki eh, baru cite. sabar eh?

status relationship aku kat fb tu dah mmg 'in a relationship' then azam saje buat macam tu dengan persetujuan aku. :)) hewhewheww. watlwkk ah. azam is my bestiee. dia dah lembali macam dulu balik. oncall haritu pon dah best :)) aku tekan kan disini bahwasanya, azam tu  bestiee aku. same dgn apek & bo.

kayy. aku mmg hope gila bulan nii, will be nice to me. nice and sweet. i hope so. pleasee

btw nak share something:

jangan tinggalkan orang yang sayang kita demi orang yang kita sayang, 
sbb, orang yang kita sayang akan tinggalkan kite untuk orang yang dia sayang.

orang yang sayang kita dah suresure takkan tinggalkan kita walau ape pon yang jadi. tapi, orang yang kita sayang? adakah dia selalu ada dengan kita selalu? mungkin orang yang sayang kita, kita ada rase bnci dangan cara dia. tapi bnde tu tak halang dia untuk teros bersama kita :) kita mmg takkan sedar tu sume. benda macam ni akan jadi tanpa kite sedari. 

thats why, bila aku dah start syang someone, aku akan care bout him/her. good night text tu akan dapat kat setengah orang je. but, 2bulan nii, mmg dapt kat sorang je. siapakah? biar orang yang berkenaan je tahu. walaupon simple. tapi meaning dia dalam. sape yang tak faham tu. hmm. 

lots of ♥