Monday, April 2, 2012

march?

last month is march. so aku berharap march will be nice to me. Nice ke? hahaha. aku je yang tahu


nak cite sikit bout march nii. segala yang berlaku bulan march sangat menduga tahap kesabaran fikikal dan mental aku. terganngu laa kejap. even time tu aku ada UJIAN 1 en. alhamdulillah aku ada 4A. bersyukur sangat. menaik secara mendadak. hoyeahh! walaupon time aku exam tu budak syco muncul everyday. texting itu ini. mmg dia syco aku habishabisan laa. " thanks " sangat. tapi aku ada kekuatan aku. dengan orang yang selalu ada sekeling aku susah senang sume together-gether kan. awal bulan tu maybe ada sikit turun naik laa kan. but betolbetol punye tngah bulan on 15 march. yaAllah. tuhan je yang tahu. 1st time pengalaman. mmg menduga ketahanan mental. segala nya 1st time. alhamdulillah sume selamat. barang yang hilang bagai tu biarlahh. maybe bukan rezeki kiteorg 1 family kan. takdir. benda dah jadi, tak baik dikenang. 

tapi. okayy, still ada tapi kayyy. walaupun hancur sume breakfast " date " aku. sokayy. still sudi bawaku pergi ke atas bukit nun jauh disana untuk menjadi peneman. aku tak  tahu laa ada org jeles ke tak. " tak elok kacau orang tngah bahagia " mak aku selalu pesan bnde tu. so, aku turutkan perintah tu. aku pon taknak kacau orang tngah bahagia nii. even life aku tak sebahagia yang korang sangka. pretending kan. hoyeahh! aku hebat bab-bab pretending nii. even hati aku terluka dalam. wahh~retis jap. muke brutal. dalam hati ada taman. lumrah manusia. sorang pon takkan dapat lari dari bnde nii. manusia sume ada hati.

yeayea. aku dapat tedybear. ' boyfiee ' kite bagii <3 sweet en. part yang paling best is, mak aku bole tegor aku sbb en, selama ni orang yang bagi bear kat aku, aku tak penah layan. setakat amek, then simpan. kali ni tak. aku boleh bawak tedybear ni pegi kemana je aku pegi. sampai time aku tido, angah try tarik tedybear tu, aku bole terjage.. hahaha. lolss. aku sendiri pon tekejot jugak, knapa sampai jadi macam tu en. kesimpulan dia still aku tak dapat coz, aku dah ada tabiat, yang akan bawak tedybear tu ke mana saje aku pegi. wahh~so retis. bialaa.

then around 17-18 march, aku ke perak. ada kenduri kawin sedara a.yeop. then alangalang tu, tersasar ke kampung aku. hahaha. dapat la jugak melepak wit atok tersayang en. then teros gerak gii kenduri tu. tapi tak sempat nak meng-gila dengan bangchik (adik a.yeop) :( rugii. sakit jugak laa bontot dduk dalam kete je. tak tidor aku, garagara menjadi peneman ayah aku time dia tngah drive. tak kurang jugak. still jadi peneman setia kepada ' boyfiee ' tersayang 


serabai gila. almaklumlahh. ayah aku kedekot sikit nak pasang air-cond. hewhewhew. 

then macam macam ah terjadi. sampai one nite tu aku sempat nangis laa bila dapat tahu something. tuhan je yang tahu.

btw, aku rimas gila dengan budak syco nii. everyday text. -..- mmg dasar tak faham bahasa laa en. aku ingat en monster gemok tu je yang tak faham bahasa. rupe nye dia pon lebih kurang je. wtf! ohh. monster gemok tu nama yang diberi oleh a.yeop kat budak yang selalu kacau aku. bace entry nii. so angah sempat tngok budak nii coz haritu aku ada tunjuk monster nii kat dia. huh! gila ahh. 

cabaran? haha. aku kan jenis yang suke mencabar orang. so aku telah mencabar ' boyfie ' tersayang. hewhewhew. nakal + memahami kan? layan laa selagi abg larat nak layan. cabaran kali nii macam terlalu drstik sikit ah. mmg sure dia tak sanggop nye. untung laa. ramai yang sayang. okay fine! jeles. at last, tersahut jugak laa salah satu cabaran tu. sure korang nampak nye bnde tu kat blog nii. so, tak perlu di tunjukkan laa kan. but, aku ada sikit rase bersalah laa. takot ada yang marah + majok pulak nnti. risau ah. tak baik gnggu orang tngah bahagia kan? soryy :(

berbaloi jugak laa, kepenatan aku selama nii. kemas umah buat itu nii. akhirnya, along aku sah jadi seorang isteri dengan sekali lafaz. hoyeah. walaupun malam tu ada ketidakpuahatian kan. but, aku redakan hati sendiri dengan kehadiran paksu tersayang. 'boyfie ' bz keje. #merajok# akikah soffiya pon dijalankan dalam masa yang sama. *ayat formal gila* soffiya comel ahh pakai gaun .



tak kurang jugak dengan kehadiran si pendek nii.


nabil, eton, solihin, amer & daus pon datang . hahahaha. korang mmg best. apek , bo & the geng pon ada.  hoyeahh! mmg best. penat tapi menyeronokkan. sory sebab aku tak ajak ramai-ramai. ni pon bebudak yang last minute aku ajak, and dyorg sanggop datang. loveyouguys. lagi best, ' boyfie ' ♥ pon ada. hahahahaha. esoknya, siap kene bahan dengan cikzaini + family aku lagi. takpyah tunggu esok. malam tu dah mmg dijadikan bahan utama untuk family aku borak2. lols. siap ada yang suruh cuci gamba then frame kan bagai ahh. dah tu, tedybear tu pon turut dijadikan bahan utama dyorang untuk kenekan aku. sabar je laa.

aku sensitip gila dengan ayatayat yang ada kene mengena dengan "SUDI" ni. haih! mata dah berkaca. tapi pretending buatbuat elok. well~ tido lewat dalam keadaan yang sangat perit. ohh, semalam en titeww tido dengan sepupu titeww. kak nabila dengan kawan dia kak eyka. dyorg study kat IKBN, so ayah aku gi amek dyorg ptg camtu ahh. dyorg melepak kat umah aku.

kaki aku bengkak. terjatuh time kejar katak. *tipu sematamate. terjatuh sebab nak selamatkan tedybear kesayangan ♥ lagi syg tedybear tu daripada diri sendiri. hoyeahh! orang nak tngok sume aku tak bagi. tapi aku punye mengadu. hahahaha. tak larat nak dgar ahh. siap kene marah dengan ' boyfiee ' lagi. watlekk ahh. 

aku rase ni je kot story aku untuk march. hewhewhew. if ada tambahan nnti aku buat entry baru.  ohh, btw, cer dengar lagu nii 

paham elokelok. then tngok rayband noh. gila smart! a.yeop ada sebijik. rm1K ++ tak silap aku.

cemane. nice tak march aku? hahahaha. gtg guys. takecare. 

lots of ♥