Friday, April 13, 2012

=='

life hari isnin haritu a bit crazy. aku pon tak tahu kenapa. as usual, kerja aku untuk pepagi nii mmg kat perhimpunan pagi ah. harini okay sikit coz, bebudak takde buat masalah. naknak pulak, guru bertugas teacher zack. terbaekkk la kan. pastu bole plak kaunselor buat slot untuk bebudak form 5 yang sememangya tangkap leleh habis laa kan.sure aku menangis pagi tu. tapi aku jenis yang nak ngis nii lambat sikit. orang lain dah merah segala bende aku baru nak start. hahaha. mood lambat. nak menjiwai slot tu mmg mengambil masa. huahuahua. tapi kaunselor berjaya menyedarkan aku.

currently listening Suria Cinta. mmg everynite aku layan. act, bnyak bnde nak cite. tapi satusatu ah. bz gila. cume tak sampai tahan gila tu laa. ohh, back tu topic. pastu masok class blaja mcam biasa. hari isnin tu mmg aku hyperActive ah. sampai bebudak kata " sabar sheme, sabar " aku macam " apehal? takde kene mengena la wehyy " naknak pulak en, class tmbahan start lambat. meresap teros ke dalam jiwa laa kan. mmg rasa mcm taknak masok je class tu. amek port baek sikit. duduk sengsorang kat belakang, betolbetol bawah kipas. then dengar je laa cikgu cakap kat depan tu.

then balik lewat sikit ah. coz mule class lambat en. =='  last week, everyday ada orang temen time aku tunggu angah or ayah dtang pickup aku. tuptup, haritu takda. okay frust! hahaha, tak de ah. tngok budak tu takde, so lepak je laa dgn fatin, adam, hidayah, ecah blablablabla lahh. then sorangsorang balik. aku dahh ==' huh! hahaha. tipu. sampai la aku tnggal berdua dengan hidayah. budak yang aku jarang gila tegor, wth. then datang laa someone special titeww. okay. a.erol datang pickup ♥ :)) tunjuk surat sorymory tu. dah janji en. mujur aku bawak. dipersilakan jeles 

nak tahu tak,aku baru perasan kandungan surat tu. sejak bila pulak aku kata aku tak rapat dengan siblings aku? huh! aku rase aku dah cukup rapat dengan dyorg. tu lahh. akibat bace sekali imbas je. pastu simpan teros. simpan tempat yang terbuka supaya tidak ada syak wasangka. serius aku bngang gila dengan tuan yang tulis surat tu. a bit annoying! 

okay, next day tu, budak yang selalu menjadi teman aku time balik scola tu, teros dtg jumpe aku. ak dah macam " apehal kau , pepagi dah cari aku. takkan rindu kot " hahahaha. dengan senyuman yang terukir kat muka dia " haah, rindu laa. wehh soryy, semlam aku balik awal, then ada budak call aku kate kau tunggu aku. aku datang balik scola, pastu kau takde, tanye hidayah tu, dia kate kau baru balik " bila masa pulak aku tunggu kau. pepandai je en. bila aku tunggu kau wehhhhhhhy????aku tunggu a.erol ah . sesuke hati budak yang call kau tu je en. mmg mintak penampar sedasdua. 

menyirap aku dengan budak nii. " haah, tunggu kau sangat ah smpai bmw kau datang amek aku " dah la cakap tak cover. rupenya, elok je aku balik dengan a.erol, dia dah ada kat area scola. teroskan hari seperti biasa :)) homework belambak lagi nii. haha. nak tolong? mehh ah. nnti aku upah makan laksa free mak aku buat. sedap! hahaha

lots of ♥