Saturday, April 14, 2012

bukak purse, kuaar rama-rama

hyepp. haha. harini aku demam + selsema + sakit tekak. :(( sedih. tapi, still ada tapi kay. demam demam pon, perangai still same. tak de beza. sampai budak dalam class kate " kau hingus nak meleleh pon, still bole memekak en? penah kene sumbat tisu tak? " kay, mmg aku terkene ah dengan bebudak harini. time meeting tadi pon, watlekk je aku tegor bebudak. pastu main suruh kuhan setel kan. aku tukang tegor. kuhan tukang setel :)) okay. aku bukan nak cite pasal bnde ni. tapi aku nak cite bout cuti hari petabalan agung harituu

okay. pagi selasa tu mak aku ada tnye,

mom : hari balik pukul bape? ada extra class tak? ttusye ada tak?
aku : harini sume takde. so balik pukul 1.50 *sambil sengehsengeh pandang ayah aku.
mom : okay. set! malam ni kite gerak gi umah abang nak?
aku : cheras eh? japjap. boleh laa. lepak uptown. hewhewhew
tetibe ayah sambung.... " bab bejalan laju jerr. cer ayah suruh awak lipat baju, masok bilik konon buat homework laa kan "
aku teros amek bekal yang mak aku buat. amek kasot, teros masok kete. hahahahaha

time balik tu macam biasa ah, lepak dgn budak tu sambil tunggu ayah aku amek en. itu wajib! hahaha. pastu menjalani harihari seperti murid scola yang lain. haha. malm tu, sesiap kemas baju sume, teros gerak gi cheras. yang tahu cume"boyfiee" je hebat en. sempat jugak ah layan movie. CHANTEK. seriously, cite ni mmg best ♥  


sampai rumah abg aku je pon dah 12++. berjimba dgn dia jap. tngah malam en. memekak pon takde orang dengar. bngun pagi kelam kabut nak mandi. hahaha. yang lelaki mandi macam anak dara. ==' sakit hati beratur depan toilet tuu. even ada dua toilet en, tapi malas nak pegi. pastu teros bergerak ke IKEA. hahaha. bolos jugak la purse aku. bnyak bnde aku beli. pastu masok pulak THE CURVE. lagi lahh. bantai masok Starbucks. bajet orang kaye gituu. huhuhu. pegi kaunter " green tea frappuccino satu. nak yang large ea " hahaha. " RM 18++ " pastu bejalan dgn selamba. masok kedai, belekbelek barang dalam kedai tu, pastu keluar. hahaha. dapat shirt 2 helai. hewhewheww. bukan dapat laa. tapi beli. act, sedang mencari dress labuh. tapi tak bekenan. hmm. lepas dah tawaf satu curve tu bergerak pulak ke OU. seriously, OU bosan gila. aku masok big Apple je. tu je yang berminat. hahahaha. act, nak ke THE MINES. tapi abang aku kate, the mines boring ==' sabar je laa. so kesimpulannya. aku bnyak menghabiskan masa aku dekat ikea tu. sbb kat ikea tu aku bole cuci mate puaspuas. tenang je fikiran. siap fikir masa depan lagi tauu. pastu share dgn mak aku. mak aku senyum melerett je dgr cite anak bongsu dia nii. berangan lebihh. 


tulis bnyak tu je. tapi amek nye lebih drpd ape yang ditulis. watLEKK

nasib baek cik soffi ni tak buat perangai. sayang soffiya :*

macaron ni sedap wehhy. aku beli 6. sempat selamat kan satu je. hahahahaha.
ada bnyak perisa. korang try red velvet dgn chocolate
sure meleleh. 

ni barang yang dah siap sediaa ahh.
 yang lain tu masih berada dlm kotak dan get ready untuk sesi pemasangan. hahaha

sume aku punya. ni namenye makanan feberet. 
cari mcD jauh sgt. so lupekan prosperity. tibai donut pulak :)

cukup ahh. bnyak lagi bnde nak share. next time aku upload bnyak sikit gmbat ea.
harini malas. demam kan.... conclusionnyerr. lepas ni, aku bukak purse kuar rama-rama. hahaha. takpyh bukak. mmg aku takkan bawak purse tu. choaw~












lots of ♥