Saturday, April 28, 2012

happy birthday guys.

entry harini, maybe a bit special. hee~ memandangkan, aku ni seorang rakan yang sangat baik *tgn kedada mata ke atas. huahuahua.

okay. just nak wish HAPPY BIRTHDAY kat ex-classmate + classmate aku jer pon. hihihi.

puteri ainur rizq

birthday si manis ni 19 april lepas. memndangkan jatuh hari khamis. aku pon tak berkesempatan nak wish. almaklumlah, budak SMTKL. hee~ ada text mama, tapi aku pon tak pasti samada mama pakai ke tak num tu. hahaha. btw, happy birthday sayang. jangan nakal-nakal tau. aku sayang kau. nnti kita lepak2 lagi macam haritu. muah :*

siti aisyah

kaki gosip aku nihh. hahaha. birthday dia pulak jatuh hari sabtu, 14 april. time tu dah la ada class tambhan. nyanyi ramai2 dalam class. so sweet. hahahaha. malam tu dia kene buli dgn aku + kak tiqah.(entry asal kak tiqah akan datang yerr) mmg best buli dia malam tu. hahahaha. soryyy kay wehh, if malam tu kau terasa ape yg aku dgn kak tiqah buat. selamat hari tuaa. heee~ takmau frust frust dah. nnti aku turunkan ilmu aku kat kau ea. sayang kau. :*

nurul syahira

27 april. yesterday. minah comel tomato aku ni adalah ex-classmate time sekolah rendah. dia lah bf aku time tu. sampai sekarang kiteorang still together-gether. hee~ tusyen pon sama tau ! dia sangat comel. selalu nya, dia jugak la yang akan kene buli oleh aku. hahaha. time tusyen, dia tak bole ddk sebelah aku. kang kami tak blaja. sibuk dgn macam2 hal. happy birthday tomato sayang. aku sayang kau !

nmy

kay, sila abaikan, muke sememeh mereka itu. hihihi. takde lahh. budak yang pakai baju melayu warna oren tu la yasin. yang lahir pada 20 april haritu. muke ala-ala mamak en. dah sememangnya mamak laa. hahahaha. dia seorang yang sngat panas baran. pernh la jugak, haritu aku terkena dgn dia. tapi tak lama. kteorg sure baik balik. sbb, dlam class dia takde budak yang boleh dia kacau. aku text dia pkul 12.08am. hihi. aku ingat birthday kau la mamak. happy birthday wehh. hope kau dapat kurangkan baran kau tu.

tu je kot. hihihi. conclusion nya : 
aku harap kita sume dapat result yang terbaik dalam spm 2012 ni. wish you all the best. takecare. ingat, susah senang, kite sama-sama. sharing is caring kan. sory for anythings, and thanks for evrythings. 

lots of ♥