Friday, April 20, 2012

weekends lepas.

penat! hewhewhew. weekends lepas bnyak kenangan. malam sabtu tu, malam aku mengilaa dgn kak tiqah + ecah seperti malam rabu 14 march haritu. kire genap sebulan laa kejadian samun yang jadi kat rumah aku tuu.
seriously, mmg takot nak tido. tapi aku bantai tido pukul pukul 2++ dari ptg aku asyik wall-to-wall dgn kak tiqah ni. bergosip dgn dia. dia best. ayu lagi comel. tak dapat bayangkan cemana if kiteorg kuar sama-sama. sure kecoh. duadua peminat tegar syed syamim. siap berebut-rebut. tapi sanggup share. hahaha. teroskan dengan membuli si birthday girl, ecah. kesian dia kene buli terok dgn aku + kak tiqah. if depan mata sure merah muka. soryy kay

then, aku ada "date" esok pagi nye. hahahaha. menjadi peneman breakfast + amek lappy yang tertinggal. untung laa. jawapan feberet aku untuk pagi tu hanya la ' taktahu ' hahaha. aku jenis yang tak memilih bab makan-makan ni. so, date aku kat mcD rawang :) drive thru okay. nak mkn, tapi awal sangat. soryy. mmg stok pagi tu hanya untuk dijadikan bahan. asyik aku je yang terkena. nak balas dendam, tapi nnti ah. date yang hanya mengambil masa +-2 jam laa. kay enough.

then bergerak ke tusyen cikgu mail yang tersangat happening. siap dyorg main balingbaling tepung coz sambut birthday sorang budak tu. sweet gila. then tunggu dekat sejam jugak laa nak balik. act, bukan balik. tapi nak ke club golf nak amek netbook 1 malaysia. aku layakk wehh!!!!! bngga kejap kat situ. act, mengajak laa someone tu teman sekali. tapi dia bz. seriously, makcik yang jadi ajk tu bapak kerek. rase macam nak lembang lajulaju jee. orang tnye elokelok, jawapan yang dia bgi macam ==' rase baik aku pegi tnye kerus kat situ lagi bagos. btw, time sampai tu je, mmg aku dah nampak mama puteri. hahaha. rase macam setahun tak jumpe. padahal haritu baru je jumpe. mmg berjimba la kejap kat tmpat parking tu. hewhewhew. siap suruh stop atas stage tu semata-mata nak tangkap gmbar. then aunty amekkan gamba aku + adam + nabil sesama. :D thanks aunty :*

hahaha. cerite dah lame jadi. baru sekarang nak post. sengaja buat pekasam kat blog aku nii. aku taip puaspuas pastu save kat draft. serius belambak ==' 

lots of ♥