Tuesday, April 17, 2012

tertunai sudah janji :))


kay. hahaha. intro pleasee :) 
ni adam :D merangkap bestfriend aku kat scola :))
aku buat entry nii sebab dia nak sangat aku cite pasal dia. 

kay, sekarang nii aku nak cite pasal dia pulak. seorang yang aku kenal maybe since awal form 3 kott. selalu balik pintu belakang. so, selalu bejalan balik dgn dia. then dia try ayat cik farah aiman titeww tu. tak tahu la dapat ke tak..hihi. pastu selalu mlepak dgn dia. mulut dia agak bising + annoying gila. tapi dia seorang yang sangat caring. dia baik. suke buat orang senyum. dann akibat drpd perangai dia, dia selalu kot kene marah dgn bebudak. tapi dia ni jenis yang tak kesah org nak ckp ape pasal dia. he's still go on with his life. yang tu aku salute la jugak. *kay, tolong jgn kembang ea. telinga dia maybe jenis yang tahan agaknye laa.
hahaha. mamat nii jugak en selalu hang KL. dia kayoo. hihi budak nak hot mmg macam nii. even nampak dia macam ni, tapi sampai satu tahap. dia sangat baik. dia punye caring kan, sure korang bole cair punye lahh. 
tu je kot buat masa ni. ohh. lupe, now, dia sudah dimiliki oleh junior aku, nani. serius, dyorang mmg sweet. jealous bhaii. pape pon. aku hope korang kekal lama kay. takecare. and untuk adam : thanks kay sbb sudi jadi kawan aku. if aku tngah marahmarah pon, kau still bole buat lawak. thanks a lot kay. aku sayang kau macam mana aku syg budakbudak class aku. nnti kite hang sesama yerr. kau bawak laa nani. aku bawak diri je :) jnji aku dah tertunai kay, even lambat sehari. soryy.

♥ sweet 


lots of ♥