Saturday, May 19, 2012

oneyear :D

hahaha. haritu lepak dgn sikin. aipp, kami harihari akan lepak sesama. :) so, pagi 16 may. officially sume orang tahu hari tu HARI GURU kan. sikin teros dtg jumpe aku, discuss pasal pengawas jap. cherr zack + ajk this year mintak bantuan pngawas untuk handle program tu. lepas bgi tugasan sume tu, sikin bole cakap " wehh, dah setahun kan? " aku still blurr lagi. " kau ingat tak, ape yang jadi kat kau time hari guru last year " aku like, ohh! gila la if aku tak ingat. OMG!! wehh da setahun ghupenyeww. rasa rindu pon ada jugekk. 

last year class aku kene jadi ajk untuk hari guru. tema kitorang like seriously simple. tradisional <3 nice kan. ayu gitu. so aku dikira orang yang penting dalam pelaksanaan program ni. cikgu leha + cikgu julia turut membantu. apatah lagi cherr zack kan. hahaha. one part yang paling aku ingat, ajk persembahan ada problem. hahaha. biasa la kan. kalau tak de problem tak best lah. budakbudak yang buat persembahan tak puas hati antara dyorg ah. tak silap ada dalam 5-6 group ah. aku handle bebudak akustik. kire senior aku ah. dah setahun baru nak bukak cite. hahaha

malam before hari kejadian tu, salah sorang senior aku ni dapat number aku dari sape ntah laa. then dia start texting aku bagai. first caranya cume nak tnye baou persembahan dyorg ah. alihalih teros melencong jauh. time tu aku ada 'SW' so 'sw' aku ni akan tahu sume bout aku. opss, ni dah lari topic. senior aku ni ala-ala tersangat lah desperate nya. alahaiiii. i think uolls faham la yer maksud desperate kat situ.

time hari guru tu, dia buat hal. taknak main gitar lah konon nya. ajk persembahan dah memekak kat aku. aku like macam -..- ah dia ni. then dgn menggunakan kaedah yang diajar oleh cikgu leha. aku pon syco mentality dia. i just say " awak buat ni untuk saya bole? " yeah!! well done sheme *clapclap. aku berjaya. dia buat demi aku. gila en, sampai kene buat macam tu sekali. kay, aku tahu, jaht kat situ, coz aku macam bgi dia harapan. tapi nak buat macam mana. if tak, tak jalan la akustik tu. sory dude. then dia teros ikot aku. mana aku pegi sume dia ikot. aku macam ==' kau kenapa asyik ikot aku je ni? aku tak ingat ah, jawapan dia. yang pasti jawapan dia  annoyed gila. sampai la time balik, he's still followed me. siap hantar sampai pagar, even dia taknak balik lagi. seriously, dia mmg baik, tapi niat dia salah.

act, cite tak sume budak tahu. sbb dah oneyear kan, so aku bukak je lah cite. thanks SW coz awak bgitahu orang niat sebenar dia. :') since SW bgthu aku bout dia. aku dah tak hingin tngok muka dia. text dia aku tak reply, sampai one day, dia tahan aku kat tngah jalan. time tu aku otw ke class akaun. sikin dah lari awalawal. dia tnye, ape salah dia. aku blahh macam tu je. then aku cakap, "kau betol kan balik niat kau" muka dia lain. wtf! since dari hal tu, setiap kali bertembung dia akan berusaha untuk mengelakkan diri drpd jumpa aku. so kat situ aku bole nampak mmg dia yang salah. kan? kay enough. so, since terjadinya bnde ni laa aku dah tak suka budak main gitar. sape nak tahu cite sebenar. just give me a text kay. hihihi

but this year aku dapat lagi situasi yang hampir sama. tapi he's my junior. sape tak penting. pagi hari guru tu, dia dah mmg melekat dgn aku. aku dah cakap " sorry, aku tak suke budak main gitar " jawapan yang dia bagi aku " takpe, aku nak buat kau suke balik kt budak main gitar " muke aku dah macam bengang. he's start playing that guitar in front me. senyuman dia yaAllah hai. then aku ada kerja, so aku blahh. time dia dah nak buat persembahan, dia datang cari aku kat dewan. time tu aku tengah duduk dgn fatin. " wehh, jap lagi kau duduk kat depan eh, tngok aku. " hahaha. gelak besar kat situ. apehal kau matt? "eh, takpe lahh. kau still bole nampak aku kan even aku saty kat sini." muke hampa, then dia blahh. bebudak class, sume cakap kat aku "wehh sheme, dia hensem dow harini" aku tunduk, pandang bawah, main beg qistina. benci lahh.

yerr, dia hensem. sume org berebut2 nak tangkap gambar dengan dia. tapi aku tak. time balik, kawan dia datang tarik aku. " wehh, dia nak tangkap gambar dengan kau laa. sbb tu dia ikot kau jerr dari tadi. " hahaha. aku gelak. tu je mampu. soryy sayang, kenapa tak cakap dari tadi. soryy :)

last year punyer concept : tradisional




this year : retro





lots of ♥