Saturday, May 19, 2012

syco =='

3 minggu exam. yezza, tnggal seminggu je lagi. heee~ pastu dah busy dengan special event ♥ hope berjalan dengan lancar dgengan ape yang dirancang. kay entry kali ni untuk someone. sukehati kau lah, if kau baca, then kau nak terasa. dah angkat tangan en. blahh jauhjauh.

2minggu exam tu betolbetol buat aku rase stress. naknak pulak nak kene layan perangai budak syco yang tak habishabis nak kacau hidup aku. kau tak malu ke? cukupcukup lah kau kacau hidup aku. tk bole tngok aku bahagia cikit. sure ada kau menyelit. benci ah. dulu kau selalu cakap yang orang lain tak boleh tngok kau bahagia, sure ada penghalang kebahagiaan kau. kau anti gila budak macam tu. tapi kenapa sekarang kau pulak yang macam tu. sedar tak, yang kau tu dah umpama dah ludah then jilat balik ludah kau tu. wake up la wehh. kate dah give up bagai. apesal kau still berusaha nak buat itu ini. kau sedar ke tak? kau fikir kau buat hal yang jahatjahat tu aku nak kisah la yerr? tidakk lahh! kau punya future, bukan aku kan. so, kenapa aku harus kisah. kau nak kan perhatian. yess, kau dah dapat perhatia kan. even bukan dai aku tapi dari kawakawn kau. bf/gf kau kan ada. au nak kate tak sama la pulekss. setiap manusia lain caranya. tak sama. siot ah kau. pasal kau, sorangsorang aku remove. nasib ah. asyik aku je nak beralah. takpe, aku buat slowslow. bayar lahh berapa hinggit pon kat spy kau. aku tak heran. macam spy kau duduk serumah dn aku jer. bole tahu aku texting dengan sape bagai ah. 


aku hope kite dah takde pape lagi yer. cukup kawan jea. setiap persahbatan tak semestinya berakhir dengan permusuhan kan. tanya kau sihat, aku sihat macam tu dah laa. jangan nak sibuk dalam life aku lagi. tunggu lah, sampai seru nnti insaAllah aku jumpe kau. ka. thanks alot honey. 




lots of ♥