Wednesday, June 20, 2012

ehemm. haritu birthday kita :) HAPPY BIRTHDAY!! kay, birthday wishes yang aku dapat berlambak-lambak tu, tak kire la dekat fone or fb. thanks a lot guys! really appreciate it. hmm seperti biasa, dah nama pon birthday girl, sure ramai fikir call free kan. haha. memandangkan num akuu atas nama angah aku, so bukan free time birthday aku laa.

kay org pertama aku call is a.erol :) idont know why. ntahh. buat loudspeker, dgn mak sekali join. ingat en a.erol tak ingat birthday adik dia nii, first wish kayy :) haha. then text dripada kengkawan tersayang. exahhh serta fwahh. tido dalam keadaan yang tersangat lah bahagia sampai lupa nak update belog nii. maap yerr. bngun pagi tu, hmm, seperti biasa mlepak dengan a.yeop dan melayan kerenah soffiya if weekends :) bergerk kuar dgn family, mak nak cari birthday present for me :D heee~ no party kayy. nak sambut sekali dgn birthday mak aku nnti kot. lazimnya begitu lahh.

i love my birthday thiss year. sbb ape eh? hahaha. i'll keep it as my secret :) tahu kan, aku jenis yang nak org ingat birthday aku je. tak mengharap kan apeape hadiah. hadiah tu tak penting pon. ptg sikit, dapat call dari abg. dia mmg akan lambat bila buat sesuatu keje. majok sbb dia wish lambat. haha. tapi aku rase sure PA yang bgitahu. sbb PA masuk jea keje, then tetibe abg teros call. nampak sangat ==' tak kisah laa, jnji dia ingat birthday satusatu nya adik dia nii.

surprise? aku benci surprise. kenyataan disitu. bak kata SW " yang kite tak suke tu la yang paling kite harapkan " betol ke? ntahh.

again, cik farah aiman kite lupe birthday kite. sama mcm tahu lepas. last year takpe laa, ada azam yg ingat kan kat dia. tahun ni? aku tuntut hadah dri kau man! tak kire. lantak kau man. aku tak kire..

hmm, birthday present? againn. hahaha. satusatu yang aku nak showoff sangat is

             

baru dua. lagi sebijik simpan. yg tu takmau showoff. yg tu nnti org fikir aku kayoo la plakk. padahal, ==' hihihi. kay yang hitam tu. mak bgi sebab exam aku meningkat. termasuk sekali la hadiah birthday tu kirenye. aku tahu jer, balik rumah mak, angah, a.yeop hulur beg. dalam beg tu ada fone tuu. alhamdulillah. rezeki :) thanks :* :*

then pinky itu? beberapa hari selepas tamat tempoh birthday aku baru aku dapat. hihi. dri ehemehemm. awalnya aku hanya ingat tu satu permainan. tak sangka mainan menjadi realiti. "surprise " gitu. bagi aku cukup dengan hanya menjadi peneman ke ..................... dah memadai. setelah sekian lama tak jumpe kan. yerr, lepas rindu :) ini lah yang dinamakan permainan menjadi realiti.. thanks :*

'tuan puteri' ehemm, nama panggilan baru start wujud.. aku ? BLURRRRRRRRR KBAI!

lots of ♥