Tuesday, June 5, 2012

everything and anything *part 2


okay. jumaat haritu, dah buat kelam kabut buat persiapan untuk kenduri abang aku :) thanks to aunty coz bagi sheme bully puteri :) thanks kat ibu sbb bagi sheme sewa eman untuk 2hari 1malam. thanks jugak kat adam + amer coz korang sudi tolong aku. i have a great moments with uolls. teringat time eman + adam basuh pinggan. haha. gaduh macam laki bini, sorg kate pinggan tu tak bersih, sorg lagi kate pinggan tu dah okay. last sekali, duadua kene tarik telinga dengan puteri. aku mampu cool kan adam jee. hahaha. amer yang try to be more cool sbb mak dia ada. kalu tak aku rasa sure kecoh. nasib baik doc sebelah takde. kalu tak, sure dah kene marah. adam dengan perangai dia yang sangat talkative tu sampai buat makcikmakcik yang duduk semeja dgn dia nak tekencing bagai. hahaha. THANKS!! lepak with eman sampai 2am. hahaha. last sekali dia yang tido dulu. 

ohh ya, again, pukul 2.30am kene bubuh inai kat babang. sempat lagi menggila dengan pengapit abang aku. ABANG ARIF. haritu inai daun, so agak rumit sikit nak buat. kalini inai tiub je coz takde orang nak tumbukkan. hewhewhew. lepas bubuh inai kat babang, abang arif pun teringin jugak. awalnya, malumalu nak cakap dgn aku yang peramah ni. at last! dia kalah. sbb aku bnyak sangat bercakap. aku rasa malam tu laa malam yang paling bnyak aku cakap. kalu tak nak dengar sepatah dari mulut aku, kemain payah nya. adegan yang pling segan sekali is :

a.arif : wehh, aku tak penah pakai inai. last aku pakai time darjah 3.
sampai lekat kat pipi. hahaha
babang : pakai je lahh. kalu kau risau mak kau marah pkai kat jari KELINGKING dah la. 
a.arif & aku : hah? jari KELINGKING? jari mana?
babang : anak jari korang la. (buat muke bengang)

aku dengan a.arif dah gelak terbahak-bahak. hahaha. seriously kiteorang mmg blur time tu. 

a.arif : ohh. sory im an english teacher kay

babang dengan senang hatinya lakukan aksi kuang ajaq. hahaha. "pekkkk" tapak tgn babang snggah kat dahi aku dgn a.arif. PADAN! 

akhirnya, ketiga-tiga terlena dengan inai tertempek kat jari masingmasing. i love that moment :) 

pagi tu bangun awal sbb mak aku dah bising sebab signboard la kot orang panggil *alah, petunjuk arah tu laa. pepaham sendiri la yerr. pegi pasang bnde tu dengan a.yeop. berapa ratus kali kiteorang menguap dalam kete tu aku tak tahu lah. sampai duadua pakai glasses. a.yeop biasa la rayband dia. aku pakai gucci je. hahaha. then menapak pegi 7E, beli redbull. segar teros mata. sampai rumah bantai buat keje habis-habisan lah. aku together with a.yeop. hahaha. susun meja bagai lah. mmg penat. babang dgn a.arif dah chaow awalawal pegi resthouse. dyorg bersiap kat situ. so ni hasilnya :)

sendiri punyer design kay. 

me with pokcikk :)

annoying 

me + kakcik + along + cik eman

orang kuat :))



ereka dating berdua. aku jadi pengacau

okay. thats is a.arif. he's sooo sporting.




orang kuat jugekss~

us 

bertembung dengan cher afizan. act, dia tak penah tahu ponn yang aku stay satu taman dengan dia. then ayah aku ada letak kad kat rumah dia. so, dia datang. bila nampak dia, aku teros pegi kat dia. hormat kan. 

aku : ohh, hai teacher *salam.
cher : hai, you dont tell me you live here. naughty girl.
aku : * aduhaiii. macam bebudak la plak .  ohhh, last year i pindah sini. baru lagi la cherr.
cher : last year. lama la tu. so, rumah you la yang kene ***** haritu?
aku : yepp *sambil sengihh
cher : see, you dont tell me again. okay lahh. thanks for the invitation. see you soon.
aku : hehe. welcome cher. thanks sbb datang. jemput makan. *aku senyum then chaow.

haha. ecah dengan eton dh awalawal kene. padan muke korang. jangan jeles ah kalu dia jadi mummy aku nnti. elok jea orang dah susut. aku dengan a.arif dah clear kan 2 khemah hujung. buat keje dgn dia mmg happening. orang sume ingat dia sedara aku, coz nampak mcm dah kenal lama. yepp, aku mmg mudah masuk dengan orang. tak kisah la orang tu tua or muda. janji tatacara aku terjaga. orang tak cakap aku sombong dah memadai :) bak kate cikgu leha " awak ni, kalu saya letak awak kat dalam hutan mana pon, sure awak bole hidup " hahahaha. lepas menyetelkan segala urusan, aku pon masuk rumah. then terlelap. kayy, cite dia aku tertido. bukan sengaja. then bngun lepas maghrib, kuar je bilik, orang pertama aku nampak is a.arif. ayat dia " selamat pagi tuan puteri, lena tidur " aku pandang then aku cakap " tunggu jap, if nak cari pasal. bagi adik mandi dulu " lepas mandi, tak sempat nak cari pasal, dia dah tidor. tidor beralas kan lengan. orang nak amekkan bantal, jual mahal. hahaha. tu jea lah. malas nak menaip cite pepanjang. karang ada orang salah faham. 

btw, this is moment that i love it. 

with babyy 

again 

us ♥ :*
-me-sista-adam-eman-

with danial 

eman with her ex-boifee

bestie! 

bestie ! 

bestie jugak! she's in johore. syahida :)


me with pokcikk! hahaha. bestfriend :)



thats all. i love them. thanks alot kay. hmm yang wish aku untuk entry yang nii " luahan " tu takdapat dimakbulkan atas sebab tertentu :) still boleh tersenyum tu okay la kan. thanks!

lots of ♥