Wednesday, July 11, 2012

swag la sangat !

Tumblr_lvyegp4jkg1r7m82ao1_500_large

fed up. thats i :( nothing gonna change my life if aku sendiri tak ubah kan? 
everything i've change, but where my strength? anyone pleaseee.........

bila aku takde kekuatan. kat dua orang ni je aku mengadu. dyorg yg akan kembalikan balik kekuatan aku. 

darling farah eman.

heartbeat <3

kerap nya sure la kat eman. along tu kengkadang jea. tu pon if dah betolbetol tak tahan. macam sekarang.
 isu smalam + yang dah lepaslepas pon dinaik kan. aduhaiii, serabut kepala otak. if tak bagi, dri dulu kan bagus cakap jea takpayah. ni tak, haih~ stress gila. thats why kengkadang aku rasa lagi bagus ddk kat scola, without fone, without other person, without anythings. just me and my self. im free going anywhere withour permission :) yerr. aku sukakan KEBEBASAN!

2528569_large

okay, finally i had know something. 

161003755398269833_x0w7utek_f_large

185017_380678071990258_15957138_n_large

yess. mengharap dan harapan. 
aku tak mengharap dan juga aku tidak memberi harapan. 
duadua tak. if ada, ada lah. if takde. okayy diam. 
dapat or tak, masih terlalu awal untuk memikirkannya. just go on with our life.
 sekarang pon dah okay kan.
 janji selesa dgn ape yang kita lalui sekarang.

somone pernh bertanya :
 " ape sebenarnya yang girl mahukan dari sorg lelaki yang dyorg ingin cintai "

 aku tertarik gila dengan soalan nii. pandangan aku la kan, semua girl dalam dunia ni tak sama. tapi yang aku tahu, sume girl ni nakkan lelaki yang setia. ibarat kasih sayang guy tu mmg dyorg nak sepenuhnya kat dyorg. tak berbelah bahagi..tak bole dishare dgn someone else. hanya dia dan dirinyaa. 

so, aku jawab *komunikasi kalini lebih manis jika aku mnggunakan I dan YOU.
" if I la, I nak someone yang boleh jujur + ikhlas mengenali I. dia terima kelemahan serta kekurangan I. if dia mampu jujur + ikhlas, then dari situ I akan tahu kesetiaan dia. "

itu jawapan aku. jawapan girl lain aku tak tahu. dalam hidup aku ni jea yang aku pegang. JUJUR, IKHLAS, SETIA. aku sendiri pon tak tahu kenapa. easy kan. untuk aku tu bnde basic. if dia ta mampu nak jujur dgn diri dia sendiri, pegi mampus laa senang. kecikkecik taknak mati, besarbesar menyusahkan orang. okay maapmaap terkasar disitu. tapi tu jea istilah yg mudah untuk org yang tak mampu jujur pada diri sendiri.



PRETENDING. aku tak nafikan, sometimes kite kene pretending untuk somethings kan. untuk jaga perasaan org kite perlu sifat ni, even sifat ni tak berapa nak elok laa kan, tapi, since akhirakhir ni, sifat ni telah muncul kat diri aku terhadap someone. gila tak gila laa. aku sedaya upaya elak sifat ni menguasai diri aku. alhamdulillah, buat masa ni aku takde pretending dgn sesape lagi laa. lastly aku dapat jugak terusterang, even aku kene mengunakan isi tersirat serta tersurat :))
533405_325324854219274_1239178272_n_large

Tumblr_m63axrhept1qjj175o1_500_large

semalam? haih~ rantai dah putus. sakit nyaa hati. nak dapat ganti baru tu mmg lama lagi laaa. kotkot tahun depan baru dapat. mmg kesabaran ah. rasa sangat tak selesa bila keluar. leher kosong. tiada perhiasan. then, today.. hmm, jam pulak buat hal. mmg la jam tu dah lama. tapi jangan la buat hal lagi. bagi la aku dapat cari ganti rantai tu. baru kau bole rosak. pleasee ehh. 

Tumblr_m6ln6yact61qb5d33o1_500_large

Teardrop_opal_pendant_necklace-1__19091_std_large

okayy, kite selsema + batuk. so tadi angah ajak teman dia pegi hospital buat pengesahan dia pregnant.  yess, soffiya nak dapat adik :) aku dgn angah berangan@ nak adik soffiya tu lahir 02.02.2013. cantek jea num tu if dalam ic dia. aww~ anganangan mat jenin.. so, dah alangalang pegi tu aku pon masuk jea la jumpe doc. kayy, seriously doc tu comel. pastu ada doc pelatih cina 3 orang. sweet gila. so doc tu bagi aku 4 ubat. tapi sumenyaa mengantok pnya ubat.haiyaaa~ cemane aku nak bertahan kat scola? sabar jea laa. and aku pesakit dyorg yang last sekali.yess, layanan macam tuan puteri. tapi kejap jea. tak best! tidak dapat mnggunakan kesempatan dalam kesempitan. heheww.

thats all. punya la pnajang aku menaip. soryy, bercampur banyak bnde. malas nak post bnyak kali. :) thanks for reading guys. 

531751_393148514065540_64828461_n_large

431064_296793693711142_1917632589_n_large

Tumblr_m6zxtoed061rqer71o1_400_large

hidup ni mencabar. ianyaa putih bersih. so, kita berhak mewarnakan nya dengan warna yang menceriakan kehidupan kita. semoga hari uolls lebih berwarna warni daripada sekarang. 



lots of ♥