Sunday, July 8, 2012

life ?

lately gila bz, well~ homework aku yang berlmbak tak siap tu, sume tertangguh. aku kan suke buat keje last minute. hahaha. dah! kepala tngah serabut. family had know everythings bout me. especially bout my life. dyorg bantai stalk fone aku. gila tak gila lah kan? yess. sure la angah yg buat sume tu. thats why aku selalu gila gaduh dengan dia. well~ now? its fully undercover :) dijamin selamat. even fone aku mmg la takde text yg sweetsweet bagai. but its my own asset. segala bnde yang aku buat semua nya tercatat kat situ. ibarat diary yg always ada dgn aku. takpyah buku bgai. sebab tu aku pantang bila org kacau fone aku. bole jadi gaduh besa disitu. nasib laa aku ni jenis yang tak suke simpan text bagai.


aku sedang cube menetapkan sesuatu yang fixed terhadap bnde yang belom fixed. dah terus terang bagai, but still nak teroskan dgn relation yang mcm tu jugak. masalah bagi aku, suka bagi dia -..- bila aku ubah skit bout diri aku. bnde tu akan jadi satu perlian balik kat aku. so aku taktahu cemane nak buat. sekali aku cuba ubah, then kene perli habis-habisan. sikit selfish terhadap diri dia kan. setengah hari aku cuba fixed kan bnde tu. aku tak dapat kata putus. and now aku hanya teruskan hidup dgn style aku tersendiri. :) 


Tumblr_lbye8okccl1qdbbywo1_500_large
blurrp!

jangan bagi seseorang harapan if kita perlu berpura-pura.


so, aku malas nak pretending bagai. bukan aku taknak mengaku aku tak sayang. tapi bagi aku, jika kita mengatakan perasaan rindu, tak semestinya kita ada special relation kan. tak pyah nak ulang byak kali " kite sayang awak " 


aku seorang yang susah nak sebut sayang-sayang bagai, tapi aku tunjukkan rase sayang aku. hanya orang yang ikhlas + jujur akan dapat rase sayang aku. :) dah. tibatiba terhenti taip. diam. listening to : kisah yang terindah - harris alif. 


hidup aku, ada masa aku serius, ada masa aku main main. tapi aku bnyak mainmain drpd serius. tu yang pasti la kan. so aku baru daat kesimpulan that aku tak bole hidup dengan orang yang serius. perghhh gila serabut kepala otak aku. mmg aku tak layan dah laa. if layan pon jadi tak ikhlas. takk kire la bila bercakap or texting or pape jea laa, except study kayy aku bnyak memain. marajuk, marah, sentap bagai tu sume tak pernah ada dalam kamus hidup aku. if aku betolbetol merajuk, aku akan diam, tak reply text, tak pickup call. tu jea. if aku off fone sekali pon, satu jea sebab, sebabnya fone takde batery. family aku pon taklaa serius mane. ada partpasrt dyorg serius yang sampai bole menakutkan aku. sometimes, parents aku macam kawan aku. siblings aku macam bestfriends aku. so AKU TAK BOLE HIDUP DENGAN ORANG YANG TERLALU SERIUS. :D



sedang mencai ini cake. RED VELVET CAKE. aku tak tahu nak cari kat mane. hahaha. teringin gila kek ni since qis bagi. act, mintak kat mama, then mama kirim kat qis suruh bagi aku. thanks :* weh mane nak dapat cake nii?

nak show off someone harini moleh ? 


kayy. his name is arif. full name? ohh no!  nnti korang cari kat facebook lak. takbole takbole.  his belongs to me. ecehh~ tak de lahh. cari jea kat friends aku then add laa. sure dia approve nya. dia seorang yang sangat annoying. kejelesan dia sangat terserlah. kengkadang dia selfish sikit, kengkadang tu banyak. dia bole buat aku ketawa bila tngah sedih. dia tahu bila aku tngah tak okay, perangai aku macam mana. dia faham aku. but not totally la. hes belongs to someone. officially or not aku tak tahu. but hes still hoping. :) pape sure dia cari aku. dia seorang yg kuar tacing. lelaki kuat tacing kan? payah jumpe. nak tahu cemana rase try to know him. tahu la mcm mane. tacing macam mane pon, kami still texting pada akhirnya. kayy, dia bestfriend aku. nice to know him :) thanks. dia comel :) hahaha kan exahh?

darling eman aku pegi camping. shes know everythings. aku cume tak bgitahu dia bila aku sakit jea. sbb darling aku sorang ni kelam kabut. nnti huru hara aku dibuatnya. dia bole jadi jururawat peribadi walaupon dia kat perak aku dekat selangor. hihihi. miss you more than you know. 



lots of ♥