Saturday, February 9, 2013

2013. friendship


2013. almost 2months dah. it was awesome :) alahh, takkan cite sedih aku nak share kat sini dakk. takmau lahh. new year for new life. lets the life begun ! owwmaigoshhh.

 kerap jugak laa kan lepak dgn etonww, ecahww,sitiww, ikawww, and blablablaa. adam pon kengkadang join. haha. mmg jadi girls day out laa. even jump setakat makan minum kat yogi, *pssttt bayaran sendiri. tapi gila syok. thanks guys :*

2013,
membuatkan aku kenal seseorang dengan lebih mendalam. not really mendalam laa. tapi alhamdulillah, kurang dah bertengkar , cakar bagai tu. bhahaha. she's good enough for me. ada kala sedih, duka, gembira, dan bahagia. setiap masa, setiap detik. always with me. bukan setakat kawan, tapi dah boleh dianggap sebagai teman, sahabat, kakak, adik, segalanya lahh. dia selalu teman aku  saat aku jatuh, even tak rase sgt dia push aku, tapi aku berjaya bangkit dari segala kisah lama. dengar apa yang aku luahkan. even dia tak minat, tapi dia cube dengar. pernah waktu kluar haritu aku dok cerita pasal kereta lego yg ada jual kat shell tu. siap mintak dibelikan lagi. even dia tak minat, tapi da dengar. akhirnya dia akan marah aku sbb serupa bebudak. tapi aku dah tak main dah dgn marah dia. kengkadang jea la. hahahaha. terima kasih ! 2 tahun tu adalah satu tempoh yg sgt lama yntuk kite kenal diri masing2. kat situ jugak aku dapat mengenali diri aku sendiri. thanks :*

2013,
hahaha. aku rasa everything change within me and eman. i dont know why. angah ada kata " kawan yg kite ada kat scola tu akan kekal dgn kita saat kita masih berapa pada sesi persekolan. bila start jea dah habis scola tu, korang akan ada life memasing. " bende tu ada betulnya la jugakkan. tapi if truly friend takkan nya laa. contoh nya macam aku dengan apek. still berhubug apa. even jauh, everyweeks sure dia akan spent time dgn aku whether call or texting.

dear eman : aku tak tahu samada kau baca or tak, tapi aku nak kau tahu even aku always kuar dgn mien, tapi setiap kali keluar tu, sure dia akan tanya aku, nak ajak kau atau tak. tapi aku jea yg berat sikit nak ajak kau. sbb ermm, kau tahu sbb nya kan. kau jea yg keluar jenis tak reti bagitahu aku. apalahh salah nya, even kau kuar dgn family, bgi tahu jea laa. if aku free, boleh jugak jumpe. sokay babe. aku tak salahkan kau. mungkn kita dah makin besar. ada life kta masingmasing. aku nak kau ingat ni : APA YANG JADI, KAU TETAP KAWAN AKU DUNIA AKHIRAT. SETEROK MANA PON KAU, I WILL ALWAYS LOVE YOU :*

2013,
arghhhhhh ! bhahahaha. yg dulu nya family kini hanya 1/4 saja yg masih bole digelar family. its 5SPA. jurang antara kami mungkin makin lama makin dalam. i dont know. but, aku hanya mampu berdoa agar satu ar nnti kita kembali gathering together gehther. bawak laa sekali pijan tu. hee~ she's ur mummy right? -.-' hihi. aku doakan semoga kita semua berjaya dalam hidup. kalau ada yg jatuh, samasama kita naikkan. inshaAllah.




lots of ♥