Friday, February 8, 2013

haii ;)

lama dah aku tak bukak blog nii, ni kan pulak nak update kan? aku tak se-busy korang korang korang. aku hanya insan biasa yang melangak dirumah . rutin aku setiap aku setiap hari adalah menyiapkan breakfast untuk diri sendiri, mak, ayah, dah soffiya. kengkadang ayah aku bawak makan luar. no wonder la kan. dduk bertiga je pepagi ni. soffiya makan ape la sangat asyik susu jea manjang. badan serupa jea. hahahah cakap org. aku pon sama actually. berat badan still 45kg. yess aku maintain jea. org dok kata, kalau ddk rumah sure berat badan akan naik. tapi aku tak. pernah satu hari tu, pagi ku dah melantak mihun sup dgn milo ais. tngh hari seperti biasa, pegi kenduri kawin. nak pulak kenduri tu abg chad yg katering. so, aku kaut lauk dn nasi kemain la. siap tambah lagi uolls. malam pulak, a.yeop belanja makan charkuewteow. then aku mintak lagi roti canai. besoknya aku timbng berat naik sekilo. kemudian turun pulak sekilo. watdekkkkhekkk. bongok nauu.

end! besok nak pegi kenduri adam :* means abg dia yg kawin. hihi


lots of ♥