Saturday, April 13, 2013

1

hishh, aku harus percaya. percaya dan percaya !
whoiii, bodoh nya la kau ni.
kenapa kau bisa memberikan kesemuanya.
ahh. itu semua cilaka !
durjana!

mulut kita mudah bermain dengan katakata,
madah itu, madah ini.
sungguh murah kata-kata kau.
sehingga kan mampu membuat ia termakan.
enak. lazat.

kau hancurkan dia.
kau lunyaikan dia,
kau mainkan dia,
kau buang dia,
setelah kau dapat apa yang kau mahu.
sungguh cilaka.

tolong senyap,
dengar keluhan aku.
aku dah letih dengar keluhan kau.
dengar keluhan aku.

aku dah letih dengan perangai bangsat kau.
aku dah letih.
aku dah muak.

akhirnya,
tapi kau tewas.
tewas dengan hasutan
arghh, kau lemah !

aku tak mampu merubah kehidupan kau,
tolong !
tolang jaga kata-kata manismu,
tolong jaga janji yang mampu menusuk kalbu itu,
tolong lahh.

aku tak mintak lebih.
lebih aku pon tak akan selebih kau.
nyahh kau dari ia.
dipersilakan kau keluar dengan najis hitam.

p/s : jangan cerita kepada orang lain tentang aib seseorang, kelak aib sendiri yang terbuka.

lots of ♥