Tuesday, April 2, 2013

3 in 1 ?

lamanya. takde menda nak ditaip. hati lebih ke BlackBerry. bukan nak bangga, riak, atau ujub. tapi situ dunia aku. dunia dimana aku mengenali sw dengan lebih dekat. setiap pergerakkan, segalanya bermula disitu.  hmm, aku tak heran terhadap mereka mereka yg sibuk mengutuk. bilang wa tak ada masa bila keluar. asyik mengadap BlackBerry saja. hoii, BlackBerry tu milik wa. wa beli guna duit wa. so, itu hak wa laa ! sukahati wa laa. kenapa? jeles? hmm, hati manusia kan. lantak laa. janji aku happy dengan life aku. jangan telalu memikikan halhal kecil. kerna itu akan buat kita pening kepala. itu kekNis yang kata.

" facebook tempat kita kenal. twitter tmpat kita rapat balik. BlackBerry tempat kita semakin rapat dan mesra. deactive la account if awk tak syg semua tu. buang laa BlackBerry awk tu " 
-someone-

aaaaaaa. terkesan bila dengar + baca kan. sweet nau perkenalan tu. kahkahkah.. no wonder aku payah nak tinggalkan.

apa? kau nak marah aku berhubung dengan dia? watdehel! kau sapa nak halang aku berkawan dengan sesiapa? apa hak kau? kau family aku ke hahh? sedangkan family aku pon tak kesah aku nak keluar dengan dia.

aku tak kisah aku berkawan dengan sapa. aku tak kisah latar belakang dia, family dia, segala nya. janji dia sudi jadi kawan aku. susah senang together. bukan ape, zaman sekarang ni, payah gila nak dapat manusia yg macam tu. seriously susah. jangan harap kan sangat yg kengkawan waktu korang sekolah tu bole bawak sampai ke mati. drpd 10, sorang jea la yg bole pakai macam tu. so, dunia dah makin membangun. kita kene pandai cari kawan. bukan lawan. hmm, aku dah lalui tu semua. jangan terlalu berharap. tapi tahniah la if korang dapat kawan yg macam tu. alhamdullilah. semoga korang terus berkawan.

aku sendiri pon tak faaham. kikiki samada aku nak cerita pasal sw aku ke pasal kawan aku ke blackberry aku. kikiki. masalah kan? kayy lahh! bye guys.




lots of ♥