Wednesday, April 10, 2013

adore

perlukan cameraman? habaq mai kat cheqq

aku hanya manusia biasa yang tak mampu nak jadi yag terbaik buat kau.
tapi aku cuba jadi yang terbaik dan buat selagi mampu.
yang buruk ni laa yang jadi peneman kala kau sunyi
yang huduh ni laa tempat kau luahkan segala derita kau.
yelaa, siapa aku ni nak dibandingkan dengan crush / scandal / wanita & lelaki simpanan kau.
semuanya hot stuff, cantik, hensem belaka
siapa aku ni. 
sedar diri. 

tapi ada aku kisah. aku tetap layan semua nya sama. 
mungkin perbezaan dri segi kau kawan aku yang macam mana.
mungkin. 

ahh. kisah pulak aku. takde kau pon aku bole hidup. 

okay. aku inginkan satu relation yang tulus. ikhlas. jujur
yerr semua nya tak bole tunjuk dengan mata. 
tapi ia boleh dirasai.
aku seorang yang manja. 
aku seorang yang sangat hargai relationship tu
aku tak mintak lebih.
adakan official tu, ataupun tanda yang aku tu kwan kau. 
atau aku ni ada pertalian dengan kau. 

dunia. 
aku tak kejar kemewahan kau
aku mintak kasih sayang 
aku mintak kau jaga aku
aku bukan mata duitan

aku tak mintak barang kemas.
sedangkan budak sekolah rendah boleh bagi aku cincin yang dia tikam kat kedai tu untuk bgithu aku yg dia akan syang dan rindu aku selalu.

aku suka bnda yang aku bole bawak kemana saja
yang bole dipakai
yang bole bgithu hati aku yang aku punya sahabat seperti kau.
yang aku tahu kau hargai aku.

p/s : kalau nak aku mintak, cukup sekadar sebentuk cincin yang bole dimuat kan kat jari aku supaya aku bole rasai kau selalu. dan aku bisa bawa ia kemana sahaja aku pergi tanpa menanggalkan nya. 

" Kita satu sampan dan kita dayung sampan kita bersama. Kalau sampan kita bocor kita tenggelam pun berdua. " kak Nyot

ini UMUM. bukan untuk sweetheart atau sebarang laki dan wanita diluar sana. aku menaip guna hati dan akal. 




lots of ♥