Friday, December 16, 2011

rindu + risau

merindui seseorang :) awak dan awak. membiarkan awak berehat buat seketika. sepanjang masa tu, hati resah, gelisah sume ada. tidor pon tak lena. cube mnjadi diri sendiri. bak kate a.erol : bz kan diri buat sementara untuk melupakan orang yang kite rindu. :) kejapkejap jage. tak faham kan.5.09am, bngun, bersihkan diri. buat pape yang patut. baru nak rehat, tringat kat e.erol, abg kesyngan wa. text dia jap.
mimpi? aku seorang yang jarang bermimpi. bila mimpi mesti jadi realiti. mimpi aku tak semua nye indah. kengkadang berduka juga. bila sebut pasal mimpi, teringat something. something yang buat aku rindu. kengkadang rase kelakar jugak, bile org bgitahu yang dia mimpi pasal aku. yang ada relation takpe laa. DIGALAKKAN. copcop. status kat atas ni.. haha something yang terjadi kat aku + a.erol. hampir seharian melakukan aktiviti yang sama. a.erol jadi pnganti kejap. tapi syok habiss.  december! please make my wish come true.  :( ilysm!!

AKU SENDIRI PON TAK FAHAM APE YANG AKU TULIS. IF KORANG TAK FAHAM, IGNORE KAN JE. THANKS READERS. 

btw, i miss my friends. esp : deena, nabila, eman.



lots of ♥