Thursday, December 15, 2011

campur.

Pengakhiran malam yang sngat sngat aku suke. Thanks coz make me smile. Mmg rasa sngt dihargai! Rase macam nak lalui setiap malam macam ni doww. Indah! Hebat! Manusia. Hmm. Mmg tak penah puas dgn ape yang kite ada kan. Tu lahh sifat setiap manusia. Sorang pon tak bole lari punye laa. Cnfrm korang pon ada perangai macam nii. Salah atau tak, itu terpulang pada diri kita sendiri untuk mencoraknya.
Aku tidak perlu dibeli dengan wang yang beribu atau harta yang bnyak. Aku hanya memerlukan kejujuran, sentiasa berada dengan aku dan kasih sayang yang benar tulus. Easy kan? Harte dunia tak dapat bawak aku kemana-mana pon.  Aku mmg susah nak rapat dengan orang. Cerewet? Hmm, bole laa. A.erol sendiri pon mengambil masa yang agak lame nak kenal aku. #tetibe# sweetheart? Hmm. Bia aku je yang tahu.
Jika kita tak dapat ape yang kita nak. Tak perlulahh sampai nak menghine or keji orang tu. Sedar diri sikit. Allah sekarang bayar cash. Takde discount. Usaha tangga kejayaan.  Tak payah nak rampas bagai laa. Kite ni ada hak nak pilih mane baik mane buruk. So, if aku rase aku tak sesuai dgn kau, why not aku blahh kan? Tapi, jgn cube pisahkan aku dgn orang yang aku sayang.  Tak puas hati? Mehh jumpe aku. Face to face. Kejujuran akan lebih terpancar. Hahaha.          
Malas nak jadikan isu. Taknak masammasam muke. Stress kan pale otak. Aku nak hari aku indah dgn gelak ketawa. Bole jadi kenangan bila aku rindu. Maybe! EMAN. That night I really need you. Tapi kau takde. Sokay. Cube memahami. Kau tngah bahagia kan. Malas nak kacau. Aku happy bila tngok kau happy. Thanks for the text : azam dah macam dulu.  Pandaipandai laa.


lots of ♥