Thursday, December 15, 2011

cara same. layanan lain

13.12.11

Spent time with k.anne. dia dtg lepak umah aku. Aku penah mention, yang k.anne ni membuat kan aku rindu sesangat kat someone. Yup. Bnde tu jadi lagi kali ni. Segala-galanya buat aku ingat dket someone tu. Serius! Hanya gaya + percakapan je kot. Cara layanan, mmg lain. Sgt lain. If aku mrajok, atleast someone tu pujuk. Even aku tahu dia tak reti pujok. Still mencube. Dgn k.anne ni, aku bnyak buli dia. Tarik rambut, pnggil dia memacam, pukul, cubit. Segalanya laa. Tu mmg prangai kiteorg. Gurau kasar dari pndangan mata org luar. Act, dia anak angkat parents aku. Kire rapat laa. Pegi manemane, still bole menggile dgn dia. Takde mase nak serius. Yang best nye, k.anne tak berani nak buat aku touching, sbb dia tahu nak pujuk aku susah. i miss you 'someone' !


lots of ♥