Friday, January 20, 2012

15 day challenge #day 13#

13. something that puts a smile on your face no matter what?

  • when somebody say : saya sayang awak / i love you / aku sayang kau


kenapa? sbb bagi aku, nilai kasih sayang tu tak dapat diukur dengan kemewahan. aku tak penah mintak kemewahan orang yang aku kenal. sory to say ; if aku nii gila sangat dengan kemewahan dah lama aku kikis harta si farah AIMAN tu. #contohterdekat# penah ke man aku buat kat kau macam tu? kluar haritu pon kau belanje aku coz ganti hadiah birthday aku. :) kay. aku sayang kau  so, fahamfaham sendiri laa.

  • ingat semua kenangan yang pernah terukir dalam hidup aku bila bersama dengan orangorang yang aku sayang.


bila orang tu dapat ingat balik kenangan aku dengan dia. haha. bnde tu dah mmg buat aku tersenyum sampai ke telinga. meleret je senyuman tu. sumpah! aku suke macam nii. ♥ terharu :') sbb tu aku suke ingat tarikhtarikh manis tu 

  • aku jugak suke tngok langit + bintang.


 tak tahu kenapa. sbb tu aku obses kat kapal terbang. even pegi melepak kat airport pon aku dah macam batak gila kan. takde la batak sangat. indah bila dapat tngok keindahan tuhan yang dekat dengan aku. nak tngok laut? mmg kkb ni ada laut -.-'  so aku dapat tngok itu pon dah buat aku tersenyum.

  • aku akan tersenyum bila tngok orang yang aku sayang bahagia + tersenyum.


 tersangat indah bila dapat tngok bnde tu. at least dgn tngok dia macam tu, aku tahu dia happy dgn life dia sekarang. bnde nii jerr dah bawak seribu kebahagiaan dalam hidup aku. #walaupon menyembunyi sesuatu, aku tahu tuu#

  • bila tngok gelagat budakbudak 
bila tngok dyorg berusaha buat keje en, aku rase kelakar. beriye. naknak bile " ptg ni tak pyah pegi taman " sorang buat muke. sorang nak mnangis. sorang lagi membontoti mak aku. hahaha comel. pastu tngok budak yang suke cakapsorangsorang. tak pon monolog. kuat berangan-rangan. then budak yang kusyuk main game. beriye nak menang. bile menang, bgitahu sume orang dalm rumah. " kakak! haikal menang laa  " sweet doww. 



lots of ♥