Sunday, January 29, 2012

twins + bestfriends

hw done! hasil usaha aku stay smpai 2-3 pagi. ek eh, tetinggal akaun satu jerr, yang masih belom dibereskan. coz, cikgu aku a.k.a. my alongss tersangats bz dengan aktiviti seharian dia sepanjang cuti seminggu nii. sibuk jee. orang cuti, dia pon nak cuti. ;p wuuuuuuu. malas nak iron baju ;( sape nak tolong iron kan. sila kenyit mata. aww~ thankss. 

so, starting je isnin nnti. maka bermula lahh. hidup aku tanpa si demok yang bnyak membebel nii. for sure laa farah AIMAN. nak ngis bole tak man? nnti sape yang nak bagi aku semangat kurang bijak kau tuu. kau kan satu dalam berjuta. aku tak jumpe lagi penganti kau. hahaha. kau kan babyy aku number 1. ecehh~ teroskan laa kau kembang kat situ. yang aku tahu, sekali lagi aku jumpe kau, aku nak sekor anak ikan dengan syarat yang telah ditetapkan. hahaha. aku tuntut nnti wehh. kau kuat makan laa sekarang. please diet yerr cik farah AIMAN yang disayangi. hahaha. aku tak sanggop tngok kau membesar tanpa aku. takecare tau. pape, aku selalu ada dengan kau. seru je name aku 3 kali. cnfrm aku ada depan mate kau. thanks for everythings yerr babyy. i love you so much :*

next person is : someone yang dulunya bnyak memberi aku katakata semangat. tapi kini, aku ke kanan, dia ke kiri. 

azam. aku tak penah tahu ape name penuh dia. yang aku tahu, last year kiteorang selalu together-gether. i miss that memories. sheme amanah kan dekat azam, walau apa pon yang terjadi. azam kene perhatikan cik farah AIMAN tu dari jauh. pleasee yerr azam. ganti tempat sheme kejap kat sane. nnti lepas spm kite meetup. tapi azam turun kl lahh. hihihi. take care ur self kay dude!

awip. aku tak kire laa berapa bnyak jawatan kau nak pegang. yang pasti kau jangan lupe sape diri kau. haritu jumpe kau tak sempat nak story manyakmanyak. kau taknak follow aku + eman pegi makan. kau mmg! nnti cuti kite lepak sesame eh. nak dngar pasal basikal tua yang pengetua kau beli. junior-junior kau yang.... tettttt. adik-adik angkat kau sume tu lahh. jage diri tau. pape text jerr aku. sayang kau tuu akan aku jaga sentiasa. 

so, selamat kembali ke sekolah. confirm semua orang malas pegi scola kan. mane tak nya seminggu cuti. aku pon malas nak iron baju. rase macam nak hantar dobi jer.. selamat belajar,

sweet kan? aku akan buat apa yang aku rasa aku mampu buat yerr darl. 
ayat kau mmg mintak penampar sedasdua.
lots of