Tuesday, January 31, 2012

untitled #1#

hai. kay, aku happy berada dalam situasi sekarang. bahagia bersama orang  yang selalu berada disekeliling aku. alhamdulillah. apa-apa keputusan aku sekali pon. tunggu 3 feb ni. inshaAllah itu keputusan muktamad. sekarang nii bagi aku repair diri aku dulu. 

manusia kan? kalau tak mengata tak sah. tapi, aku kesah ape. watlekk dah laa. bukan aku buat salah pon. keluar bersama insan tersayang je pon. kau ada? if tak ada tu confirm kau mengata aku kan? kay diam! lantak korang lahh. mulut manusia tak bole ditutup. kalau boleh dah lame aku tutup mulut korang.

beriye aku pegi scola, dgn harapan ada extra class. alihalih. ==' sabar je lahh. balik scola with someone can make me smile. kay. thanks a lot. love youu.
yepp. aku terkena. orang pertama kot yang menyahut cabaran aku. hahaha. sweet en? hahaha. mmg segan gila bila situasi macam tuu. 

kay, aku kan seorang peneman yang setia. so balik scola semalam,menjadi peneman kepada boyfiee aku yang korang pecaya selama nii   . pegi mane? tak payah tahu laa. gosip liar nnti. ;p hihihi. tusyen start pukul 5.30pm. pukul 5.00 relax lagi online. mane tak mengamuk mak aku. 5.30, still tngah jalan. dah la jem kat batang kali tuu. kesabaran. lambat around 15 minutes. nasib cikgu science tu okay. maybe first time kot. class tu mmg happening habis. 

balik rumah mmg kene bahan habis dgn kakak + mak aku. mmg iman di hati laa kan. mane tak nya, dua hari berturut-turut . takpetakpe. agak-agak fedup, masok bilik. for sure laa kan aku " dipaksa " makan oleh boyfiee tersayang    sementara jee boleh mention boyfiee nii. nnti bertukar laa. tak lame je lagi kot. :)) dinner aku pukul 12++ hebak tak? makan kebab. nak makan nasi, tak selera. tngok ada macaroni, rajin pulak aku nak buat kan? nampak maggi :)) feberet tuu. kay orang tersayang tak bagi makan :( so, mengambil jalan mudah, dengan memanaskan kebab. itu pon tak habis ;p kire okay laa kan daripada makan maggi + mamee. KAN? takpe, nak balas nnti :)) disebabkan dah lewat, so, gulung-gulung kan lahh se;limut tuu supaya menjadi bantal pelok hahahaha, tak suke selimut kan. hujan pon, aku buat bodoh jerr dgn selimut tuu. :) 

harini, mak + ayah aku balik kampung, hantar atok tersayang    disebabkan ada class akaun, tak nak miss punyer pasal. so, pegi je lahh. soffi?forsure laa mama dia amek cuti. pepagi lagi dah kene bahan dengan a.yeop. yaAllah haii. sabar je lahh. membahan bende yang sama terjadi malam tadi. nak-nak pulak, harini pon still akan terjadi bnde yang sama bila balik scola nnti. takpe, bahan laa. janji " kite " bahagia kan? hahaha

ramai pulak cikgu keluar harini. so, maksud disitu, aku blaja 3 subjek je lahh harini. mendapat kebenaran untuk balik awal 1.50pm. tapi malas nak call, tunggu je laa smpai 2.30. study akaun. hihihi. tahu rajin :)) then 2.15 dah siap kemas bagai. hihihi. excited nak balik. tngok khal kuar pegi beli makanan. pesan " if kau nampak ....................... bagitahu aku tau " so, khal kate dia nmpak, cecepat laaa aku bejalan. kesiann, nnti tunggu lelama pulak kan. NABIL. kau mmg suke perhati aku kan. sume kereta yang aku naik, kau tahu. kete ayah aku, mmg kau tahu laa. siap nak mintak lambang toyota lagi kan? hahaha. then kete kakak aku pon kau tahu. sampai part nak balik tadi, aku tngah jalan, kau bole panggil aku semata-mata nak cakap " wehh, lawa kete " siott. kau suruh aku benti tngah jalan semata-mata nak cakap tu jerr. asal ketekete nii mmg kau pandang aku kan. yerr, kete tuu mmg lawa   :))
again. dalam masa 3 hari, 2hari berturut-turut aku terkena. makansebab sayang. makan sebab " dipaksa " depan mata. menduga kan? cara dikenekan. okay, aku suka :) #syok sendiri# thanks 

baru tiga hari. belom seminggu : 

malas nak cite lelebih. jiwa kau okay. jiwa kau yang kacau. aku dah mampu tersenyum. thanks kat budak class aku + boyfiee tersyang:   
farah AIMAN. aku dah rindu nak dngar kau memekak kat aku :'( 

dah dapat solution yang aku rase " okay. aku bole terime " tapii, tnggu 3feb nnti. 
lots of ♥