Wednesday, February 1, 2012

untitled #2#

malam tadi maybe malam sedih aku kot. aku je laa. orang lain bahagia dgn kengkawan + girlfriend + boyfiee dyorg sume. aku? terpaksa melepaskan semua nya walaupon perit + pahit. maybe untuk kebahagiaan dyorg. kebahagiaan aku? ahh, bia kan je laa. bia kan ia hanyut dibawa arus laut yang terbentang luas dekat muka bumi nii. alhamdulillah. aku bersyukur kenal dyorg. dyorg disini bukan ramai. tapi dia dan dia dan dia maybe. takpe. tak salah bekorban untuk orang yang kita sayang kan? beralah bukan bermakna kita kalah seumur hidup. thanks sebab muncul dalam hidup aku. thanks sesangat sebab bilabila masa jerr ia bole pergi. serius sedih. tak sume orang boleh rase apa yang aku rase. tak sume orang, faham ape yang aku cube sampaikan. 

bnyak kenangan yang telah terukir masa aku kenal dyorg. dgn dia semua ada. manis, pahit, suka, duka, sume ada. tapi yang 'dia' sumenya manis belaka. hahahaha. sedih. kengkadang orang boleh kate aku gila. kengkadang sedih, kengkadang happy. aku dapat rase sume tuu, kau ada? mungkin kau ada, tapi tak se-sweet yang aku rase. 

bulan january, yaAllah. kehidupan aku turun naik. starting januari aku start berenggang dan start rapat. berenggang bagai langit dan bumi. tak seperti dulu. rapat umpama isi dan kuku. seolah-olah taknak berpisah. mmg orang boleh kate, " ada yang baru, lupe yang lama " -..- maneada lahh. aku bukan macam tu. bila aku dah start syg someone, mmg aku akan gilagila punye caring. bukan niat nak tinggal kan or pape. tapi, aku tak penah ada dalam situasi macam nii. lain sangat. rasa sngatsngat dihargai. gaya, cara, body language, sume nya laa. aku suka. diri aku, sukehati aku laa nak rase cemane pon. asal tak lari konsep dah laa. kay fine " org baru mendapatkan " so what? 

aku mmg harap gila bulan februari nii akan lebih baik drpd bulan january. aku dah tak sanggup dibelnggu. hidup dalam dilema. aku pasrah. aku menyerah. akur dengan ape yang terjadi. tutup buku lama. bukak buku baru. dulu everynite farah AIMAN yang akan teman aku. samasama tak tido, sumenya sama-sama.#darl! imissyousomuch!# then farah AIMAN pegi sbp, muncul siDIA yang selalu menemani. bila dah jadi macam nii, aku hampir kelemasan. TAPI masih ada yang sudi mendengar + berkongsi segala-galanya. selamat kan aku drpd hanyut. bina semula diri aku. buat aku tersenyum. thanks sangat. sape? of course laa beloved brother saya! 

kay, aku ngaku, aku kurang mention bout family aku kann. selalu nya kawan, kawan, dan kawan. now, baru nak tunjuk sikitsikit family aku. sabar ea. aku tak bnyak share dgn family aku. sbb aku taknak dyorg tahu masalah aku. maybe jarak umur aku dengan adikberadik lain jauh kot. dyorg ada life dyorg sendiri. MAYBE. thanks kat orang yang selalu menjadi pendengar aku. soryy aku tak dapat balas kebaikan korang. tapi aku tahu, Allah maha adil. :) 

dah. end kat situ dulu. hati dah meronta nak menangis. airmata sikit pon tak mengalir. hati yang tenggelam dengan air mata. perit doww nangis dalam hati.
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Google Image Result for http://1.bp.blogspot.com/-aZB3AbqTQOs/TZWCXMsQ0SI/AAAAAAAAAGg/G2I6zpxm0Sw/s1600/emo-sad-girl.jpg
klomsaaa -

kay, nabil tak habis-habis cakap pasal kete yang selalu amek + antar aku. " lawa laa kete yang amek kau semalam, sape wehh? abg kau? " kau mmg nak bgi satu class tahu eh? hahaha. tapi aku suke gaya kau. berani tanye. selamba aku jawab " haah. abg aku, family aku sume minat if bab kete nii." kesabaran aku. 

tadi maybe aku bnyak menyeru name AISYAH. hahaha. kau jerr yang tahu situasi kan. duadua masalah sama, situasi lain. sengal. tapi aku cube untuk menghappykan diri bila dgn kengkawan. tu je laa cara nya.
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
letsgetaway0x3 on Xanga
Guglielma Yellow.
nak story dgn mama leha, tapi mama leha takde. :'(  serius rindu! hmm.
sape yang boleh tolong aku bagi solution yang terbaek, sila kenyit mata. mana, mana? takde pon. hmmmm. 

malam nii aku alone. boyfiee  tersayang bz. hahaha. sedih tak. tahu kesian. kbaii.



lots of