Wednesday, February 29, 2012

5 days :)

bngun pagi dengan dikejutkan oleh satu text. ohh. okay. ily. takecare. then melepak atas katil jap. layan mp4 yang terpasang since pukul 5++ tu. waklekk ah. mak tersayang tetibe masuk bilik, bgitahu nak ke OU (oneUtama) apa lagi, bngun kemas umah bagai. basuh itu ini, sidai baju, segalanya lahh. then baru sesiap. tanpa mengambil kira handfone aku ada batery ke tak, selamba bawak je. sbb dah tahu, takde orng nak text kan. kesah? hahaha. melepak kat OU kejap, then pegi melawat thecurve bagai lahh. sesi lawatan budak sekolah. nak layan CHANTEK tapi takde peneman. hmm. bo and the geng bz. alihalih jumpe fira. lepak jap coz dia ada lunch date. watleek. jeles bhaii. hahahaha. takpe titeww baru je lunch date dgn boyfiee titeww rabu lepas. :) hahaha. janji aku kluar dari KKB ni haa. bnyak sangat kenangan. payah! then balik, dah jnji nak jumpe mak + ayah aku kat depan nsk rawang. sempat lagi aku pesan kat mak suruh bawakkan kasut. hihi. watpeacee. again, pegi tesco beli barang dapur. mmg muke nii je every week. ;p kau bole? japjap. ni cite sabtu lepas. hahaha. watlekkk!

continue weekend aku dengan tngah hari ke tusyen math. mmg syokk gila. cikgu sporting " eh, cekodok, dengar sini laa " kay, cikgu mmg sempoii. then balik dengan harapan nak bejalan ke genting. frust tertonggeng bila tngok kembar + kakak dia ada. perghhh meresap bhaii. mampuih ahh. homework aku sume setel awal doww. bangga nii *clapclap

start pagi isnin dengan senyuman yang sangat maniss. cewahh~ " awal harini kak " sorang budak tegor. siot gila. aku senior, sukehati aku lahh. hahaha. pandang atas bawah. aku selamba jawab " haah, tetibe awak muncul dalam mimpi akak, tu yang terjage teros " hahaha. bdak nii kene tipu. padan! setting dewan bagai untuk perhimpunan rasmi. alhamdulillah, berkat kegarangan aku nii, bebudak sume dengar arahan aku. *winkwink. mama leha janjii nak bagi tips wooo. hihihi. thankss ilysm! class tambhan ekonomi bapak ngantok dow. serius! aku pon taktahu kenapa. bak kate khal " aku lagi sanggop blaja agama dari ekonomi " hahaha. bergerak ke tusyen science. cikgu tu bawak anak dia doww. anak dia lagi hebat dari mak dia. mulut~ perghhh bapak bisa. tapi aku tak terasa pon. sebab ape yang dia cakap betol, so terpulang kat aku laa kan samada nak dgar atau tak. thanks~ ea adik, tanggungjawab adik dah lepas. budak nii mmg baik. bakal jadi seorang pendakwah satu hari nnti. amin~ 


28 FEB 2012. HAPPY BIRTHDAY DARLING. 00.12am aku wish kat. siap diselitkan name cik farah AIMAN titeww tu. hihihi. btw darl, wish you all the best. semoga kau panjang umur + murah rezeki. aku dgn eman sayang kau. gud luck kay sayang. nnti kite celebrate. tunggu cik farah AIMAN aku balik dulu. kite hangout pegi mid. promise ;)

" baru dua hari, belom lagi dua minggu " ohh, tidakkk, 2 hari yang sangat sangat tak menyeronokkan. RINDU. *cewahhh. pengakuan berani disitu. niat mmg taknak text + majok gilagila ahh. tapi tak sampai hati. tahu aku mmg baek. 2 hari macam 2 bulan. kay stop it ! lols #text tu buat aku terharu gila#

act aku nak demam. kali nii betolbetol. means, bukan selama ni mainmain. tapi dulu dapat pencegahan awal. sbb ada orang care kan. tapi kali ni tak. sbb? boyfiee takde! kay tipu... ntah, main hujan kan. makan pon tak menentu. rasa nak makan, taknak biar. kesah? opss, ada orang kesah kay. nak tido pon tak selesa. rase macam nak cabut hidung je. bhahaha.

bangun pagi pon tak best. selalu nya, bukak je tingkap, dapat hirup 'fresh air' kan. tapi tadi. pergghhh. 'fresh air' takdapat. deria hilang tejap. huaaaaa. dapat call diawal pagi. pickup, then berborak 'kejap' hahaha. suara dah cukup comel. tekak sakit. hidung selsema. kepala dah ada starstar. pegi scola macam biasa. tapi dalam keadaan yang TERsangat lemah. tapi kugagahkan jugak. semangat nak blaja maths. tajuk matrices tu mencabar. tapi best! sejok gila ddk dalam class. dah taktahu nak buat ape. orang lain berpeluh-peluh. aku sejok. mmg senyap je laa dalam class. yasin pon tak berani kacau. syafiq ada sikit keberanian untuk menegur laa. kuhan + sol macam biasa, aawalawal dah gelakgelak. ganti teacher salinatul jap, baca jawapan untuk kengkawan. walupon tak sihat. semangat blaja aku kuat gila harini. whoaa. bngga disitu. then menggila cari publicfone coz dah mmg tak larat gila nak stay untuk koko. harem! public sume kene pakai kad. ciss bedebah betol. dengan keadaan hujan yang giles vaviss tu, aku jalan kaki meredah hujan yang tersangat lebat tu pegi cari public kat station bus. perghhh basah kuyup. tunggu ayah dalam keadaan menggigil. mane tak nye., satu badan basah. mmg syokk ah.
balik umah, tuptup ada text " eh, ingat lagi " haha. texting jap. nak majok lelebih mmg tak sanggop. then dapat call. ecewahh. suara mmg dah cukup comel katenye. suare comel. muka mmg dah comot dah. disuruh makan + makan ubat. :)) ku turutkan. sayang kan. :) ily. imysm! *winkwink. kBaii.




lots of ♥