Friday, March 2, 2012

chocolate!

okay. aku dah jadi calon spm sekarang.. whoaaaa! haritu baru isi borang untuk daftar spm. weeee. cikgu fadilah kate start exam 5 nov. *clapclap. habis 7 disember. hoyeah! titeww tak prepare pape lagii. mood masih bole gelakgelak dgn khal. bahasa senang nye, masih tak sedar diri yang titeww ni nak spm! wakeup wakeup!!!! 

dah laa family aku dok jelesjeles kan aku katenye nak ke sabah this novemberr. wuuuuu. taknak kene tinggal. pastu tak habishabis cakap nak pegi holiday kat langkawi pulak. hishh. semua dugaan! banyak pulak duet korang nak sponser adik + mak + ayah kan. hee~ trimas~ takpetakpe. sabar. YAKIN, bahwasa nya mekemeke tidak akan tinggal kan aku. hehee.

lame sesangat tak melepak with cikgu leha. hihi. lepak kejap je pon. halamakkaii. tu pon nak kecoh! watpeacee. " walaupon kite ni gelap, tapi saya nampak muke awak ada cahaya. faham dak cahaya ape " hahahaha. cahaya orang tngah bahagia katenye. haah, mmg tngah bahagia pongg. *tipu kay. titeww dapat green lite nak troskan relationship tuu. hahaha. ayat cikgu mmg tak bole blahh. tapi rase macam aku je yang beriye. dia tak. or dia buatbuat tak faham. idk. and dapat red lite jugak untuk bnde yang lepas tuu. almost 1 month dah. baru berkesempatan bercerita. 

hmm. tetibe nak feelin lelebih jap. aku sakit hati bila tngok bende tu. seriously dear. yup, aku jeless. aww~ luaran aku kuat. dalaman aku? tettt. kate cikgu leha " dalam hati ada taman " ladies kan. yerr, aku mmg jenis yang bila dicampak ke group yang gilagila. aku bole jadi gilagila. bila dicampakkan ke group yang serius, aku jadi serius. but, please. letakkan suatu yang tetap. 



 

btw,aku dapat chocolate cadbury blackforest. ada orang letak dalam laci kat meja aku dalam class. wee~ titeww dapat chocolate :)) 
hiraukan keadaan belakang tu sume. sila fokus dekat chocolate tu jee. :))

kay. trimas la pada tuan empunya diri yang sudi bagi chocolate tu. idk, dari mane kau tahu aku suke chocolate. :) kay. tunggu boyfiee titeww na bgi ape pulak. *haha kay tipu!

budak yang selalu kacau aku tu, dah tak berani kacau aku dah. geram gilass vaviss en. selamba aku text " sory. aku dah ada boyfiee. boyfiee aku lagi sweet dari kau. pape yang kau nak tahu pasal aku, pegi berdepan dengan boyfiee aku dulu. " hamekk kau. kenyataan yang tersangt berani. even bnde ni fake en. *guess so syg. if betol pon ape salah nya. haha kay gurau. puas gila dapt buat bnde tu. seriously sayang. puas! idea tetibe nak buat jahat datang. 

lots of ♥