Tuesday, February 21, 2012

crying

hoyeah! dapat jumpe nenek + kak uzi. cakap jowoo la aku kejap en. tibai pon takpe. belajar. malam tadi bapak bosan. haha. homework dah setel awal-awal. so bosan laa en. fone dah campak atas katil sebab dah yakin sangat takde orang text. huahuahua. watlekk. tido still pukul 2++, setelah menggunakan usaha terakhir untuk melelapkan mata iaitu, petua yang diberikan serta pasang mp4 volume 25++. then tertido sampai pagi. okay done!

mengharap sesuatu yang takkan jadi. teros melihat, dan melihat walaupon harapan semata-mata. okay. tiada semangat di awal pagi hari. meneruskan hari seperti biasa. dengan mengharapkan hari ini lebih baik daripada semalam.

mengagihkan tempat bertugas baru untuk pengawas pengawas aku. lebih banyak mendiamkan diri. hati manyak susah. wa sendiri pon tak tahu. really need cik farah AIMAN titeww tu. tapi dia jauh. :( study and study and study. thanks guys sbb korang buat aku bahagia kejap kat scola. ilovemy classmate. then balik around 3.50. melepak menunggu angah pickup. ecah balik awal. so melepak la aku sensorang kat situ. takde orang teman. huhu. then get ready ke tmpat tusyen. haha cikgu tu mmg best. texting kejap jew. dah malas nak sambung nnti ada orang majok ;p

aku taknak baca lebihlebih. karang sifat jeles menguasai diri. haha. now, yang aku perasan la en. takde sorang pon yg nak tnye " hows ur life today " kat aku. dulu ada jee. tu lahh manusia. bila bnde ada depan mata, disia-sia kan. bila dah hilang. baru teringat, termimpi-mimpi bagai. nasi dah jadi bubur. kay. stop it sheme.

p/s to eman ; pretending is only the way for us to handle our situation. haha. kate sepakat antara aku dengan cik farah AIMAN. aku nak kau. aku nak nangis dgn kau, kat bahu kau yang gumokk tu. kat sini en man, tak de orang yang ada selalu dengan aku macam kau ada dengan aku dulu. sume orang bz dgn hal masingmasing. sedih doww. aku tahu, kau pon sama en. wehweh, cepat la cuti. aku nak jumpe kau. bnyak gila yang aku pendam nii. babyy. imissyousomuch :'(

time aku sedih, takde sorang pon yang nak text. time aku okay. berderet-deret text masok. sory kay
kay. nak sambung sedih sensorang tanpa peneman di sisi.

lots of ♥