Sunday, February 19, 2012

untitled #5#

"everyone think im fine and cool. but if you look closer to my eye, there are tears i cant hide "

bukan dia je. tapi aku pon sama. aku kalah bila org pandai mata aku. sbb dari mata aku, terpancar semua nya. kejujuran, keikhlasan, segalanya. sbb tu aku tak suke org pandang mata aku. mata aku berselindung disebalik cemin mata. untung laa en. skrang orang yang suke pandang mata aku dah "pergi". "pergi disini bukan membawa maksud pergi yang korang fikirkan. "pergi" ni membawa maksud pergi membawa diri. kay diam! malas nak ingat kenangan lama.. 
now, yang suke sangat pandang mata aku is a.erol a.k.a "boyfiee". yang nii mmg aku kalah. ' alaa, tak suke laa orang pandang mata ' dah tu takkan nak cakap nak pejam mata pulak kan. hmm, why not en? kidding. aku taktahu ada ape kat mata aku sampai orang suke sangat pandang mata aku tuu. nak kate besar. tidak jugak. nak kate sweet, whoaa! takkan mata aku sweet gitu. kelas kau nyahh. whatever. mata tu aset aku. cewahh~ ayat tak menahan...
Jessica Mojica
Just A Moment

since 24 jan. i guess so laa. dari 24 jan ke 3 feb. then sampai sekarang. 26 days. kay. aku mmg suke ingat bnde remeh nii. perghh, almost one month babe. hahaha. gila tak gila la enn. hidup dengan haluan masingmasing. bikin hebakk la. padahal. Allah je yang tahu. doa adalah senjata orang mukmin. doa juga laa sumber kekuatan aku sekarang. alhamdulillah. berkat salah satu barang yang dapat haritu, tiaptiap hari aku baca. tak sia-sia. hidup aku kembali normal seperti biasa walaupon ada sedikit kekurangan kat situ. ape dia 4 barang tu?
 full story, klik sini

kay back to the story. hidup aku kembali normal. yeah! normal. yeayea!! *sambil tepuk tangan* kembali bahagia dengan keluarga serta insan tersayang. kehadiran kawankawan yang aku tak penah rapat dulu, jadi rapat. Alhamdulillah. baru aku tahu mana kawan, mana lawan. mungkin ada hikmah disebalik dugaan ni. 

semalam dengan hujan lebat kat kkb nii, aku redah jugak, ajak abang aku kuar. pegi mane? haha. lame aku tak melepak kat tempat feberat aku nii. forsure la aku melepak tngok kapalterbang. tak heran la if korang nak kate aku ni pelik ke ape.
Wall Photos
stylin / mad men
FLIP AND STYLE: inspiration
with some pretty bright and bubbly terrible scene - inspired. picture on VisualizeUs
  dekat sejam jugak aku layan perasaan kat situ sensorang tatkala mak + abang + kak faz aku bergelak ketawa kat kete. aku cari port baekk punya. special laa kate kan.
Stay Sweet :)
la mode est notre drogue
beautiful, city, girl - inspiring picture on Favim.com
nampak sangat aku jarang kuar rumah. wth! setiap manusia lain perangai. bak kate cikgu shahrul ; rupa tak mungkin berubah. tapi perangai boleh berubah. #macam takde kene mengene# tapi serius. mmg tenang. hilang sume tekanan perasaan aku. mak aku kate ; nnti cari boypren yang bole bawak awak tiaptiap hari dtg buang masa kat sini. ohh. ada ke yang sanggop wehh? persoalan disitu. alaa. aku bole layan sensorang laa. takpyh tunggu boypren bagai. umor tidak mencukupi untuk memiliki boypren sekarang. " boyfiee " lain okay ;) dah takde sape dah yang bole bawak aku jenjalan melepak kat tempat feberet aku tuu. orang lain sume bz. bz dgn anak, bz dgn bebudak, bz nak kawen, bz dgn keje. ntahh. sume orang bz. benci! haha. takde laa. cube memahami keadaan. :)) gud girl.

lepas dah puas kat situ, teros kan mission nak jadi "detektif conon". hahaha. tapi incomplete. penat + tak larat. well~ takde peneman. fone mmg aku letak dalm beg, then zip teros laa. mp4 di biarkan terpasang. 
Stay Sweet :)
CloudedMind -

pukul 2++am baru sampai rumah. dengan polis belambak-lambak buat roadblock. aduhaii. kesabaran.  then forsure la bngun pagi ni lambat en. untung laa takde orang nak kejotkan + bgi sticker en. #ayat retis# brkfst pon takde orang ajak. tapi sayang punye pasal. makan jugak. hahaha. nenek saya dari kuala selangor nak dtg harinii. almaklumlahh, orang bnyak nenek mmg macam ginii. whoaa. lame tak cakap jowoo nii. macam reti je #sakai# 

haha. abang + kak faz dah get ready nak balik kualakumpur aka KL. so. rumah kembali aman tanpa suara memekak gadohgadoh gedik lagi. ohh, yerr, " boyfiee " titeww dah balik. #retis# act aku dah taktahu nak cite ape. lolz. drpd aku teroskan mengarut, baek aku undurkan diri. 
salam 1 malaysia. al kisah~
lots of