Saturday, March 10, 2012

6 mac......

okay. harini 6hb. waiting for the text :)) aww~ haha. watlekk ah. tak sabar nak cuti scolaa. tu laa aku. time scola nak cuti, time cuti nak scola. haduyaiiii. biasa leteww. btw, lame gila tak hupdate blog en. nak kate bz tuu idak laa. mrs M titeww dah tebal. hewhewhewwwdgn sabtu haritu sekolah nye, niat dah mmg malas nak pegi. tapi disuruh oleh cikgu julia. and cikgu leha dah bantaii letak name aku kat dokumentasi. hmm. mmg kene datang laa. act, ada program. kursus kepimpinan. cikgu dah kuar duit banyakbanyak if korang tak terpimpin jugak aku tak tahu laa. mmg membazir je. btw, dalam geramgeram tu sebenarnye best jugak. hihihi. serius, junior aku sorang nii mmg tak reti malu. sazrul :) aku ingat name tu. hahaha. muke dah mmg sweet, so dia punye retis pon sweet laa kan. happening gila budak nii. mmg ketawa je laa lepak dgn budak nii. again, still dapat coklat. cadbury hazel nut pulak kali nii. hmm. aku tak tahu sape bagii. serius. nak makan pon jadi waswas.

takde bnde best yang jadi pon. just aku baru tahu bole date dalam texting. haha. yeayyeay. untung enn. jadi laa drpd takde kan. alhh if tak date pon, cukup dah dgn menjadi peneman :)
gila minat aku dengan lagu nii. tentang rasa-astrid. mohh youtube. serius. dengar then hayati. :))

lots of ♥