Saturday, April 14, 2012

day 1 -> recent picture of you (with bf/gf)

hahahaha. tetibe rase nak sahut cabaran bo + yany. kay, nak sangat tngok aku buat 30 day challenge ni en. baek. akan ku teroskan juga perjuangan ini. ecewahh. tapi percaye la cakpa aku, nak habiskan bnde ni akan mengambil masa selama 3 bulan. hewhewhew. orang busy en, mmg macam nii :))

1. recent picture of you (with bf/gf)

okay. untuk challenge kali ni umum yerr. bf or gf ? hmm. nahh. tngok puas-puas :))


ni gf kite yang paling kite sayang sekali. 
sory babe, gambar kite dua yang duludulu tu dah hilang. :'(
iloveyou + imissyou kay.


ni pon gf kite jugak. :*


ni sume bf aku. ada apeape masalah?

hahaha. ni merangkap sumea aspek. 
bestfriend + boyfiee + brother + peneman. 
kau hado?

okay. puas hati tak? aku tahu ape yg bo + yany nak sebenarnya. 
i dah letak. so, setel la yerr cabaran uolls. ada lagi 29 challenge yang perlu aku setel kan. 
gud luck sheme ! 







lots of ♥