Wednesday, May 30, 2012

luahan budak nakal ;'(

mid term dah habis. yeayy! nikmat rasanya hidup. exam kali nii, tiada semangat drpd org tersayang kecuali family aku laa. ohh, siapakah orang tersayang. korang akan tahu selewat-lewatnya habis cuti sekolah nnti. hahahaha.

 sista ?  dia pon mid term jugekk. tak silap aku, final exam. gud luck! masingasin busy dengan exam. "busy sangattt"
brother ? winkwink.

kay, tak tahu nak share amende. tapi aku nak menaip. hmm,

ohh, aku sedang cube mem-busy kan diri untuk melupakan sang langit. siapakah? sang langit yang selalu ada DULU. dan KINI,TIDAK. #just special person, bukannya in a relationship tau!#


manusia kan.. semuanya sama. aku fikir manusia yang aku kenal kali ni benar- benar berbeza. tapi firasat aku tu salah besar. aku tidak menyalahkan manusia tersebut 100% mungkin keadaan sekeliling dia memaksa dia untuk buat macam tu. aku taknak fikir terlalu negatif atau positif. bagi aku duadua cara tu tak selamat. so 50-50. biar aku dengar dan dapat tahu dari mulut manusia itu sendiri. selamat bukan? hmm, 

from ; cik eman. baby titeww

yes. ada betul ape yang eman cakap. once aku dah sayang someone, bende tu memang seriously susah nak hilang. sebab tu aku takot nak sayang seseorang. bertuah la sape dapat kasih sayang aku tu. sebab tak sume orang dapat bnde tu. see~ special nya la kan. 

berbuih mulut cakap, aku takot nak sayang someone. tapi keadaan tu membuatkan aku sayang manusia tersebut. aku tak dapat elakk. yes! awalnya, dia memang manusia yang aku rasa bertuah gila dapat kenal. sampai sekarang aku dapat rasa yang orang yang dapat kasih sayang dia adalah orang yang sangat bertuah. jujur nii. mmg bertuah. whatever lah korang nak cakap ape. tapi aku kenal dia. even tak lama tapi i know everythings. tipu kalau aku cakap aku tak cemburu. kengkadang timbul rasa cemburu tu. tapi aku tak ikut kan sangat perasaan tu. sebab perasaan tu akan bawa padah. aku cube memahami situasi. tapi disebabkan terlalu memahami situasi tersebut, aku dipergunakan. bak kata my lovely uncle :


bnde ni betol. bila dipikirkan balik. manusia yang takde pape tu akan menghargai bende yang dia takde. sebaliknya, manusia yang telah melengkapkan hidup nya, dia tidak bijak menghargai kelengkapan tersebut. fakta okay ;) 

maaf pada sesiapa yang terasa dengan entry ni. tapi bukan niat untuk menyinggung perasaan mana-mana pihak. tiada tempat lagi untuk mngadu. kite sorang jea yang single. along kite dah ada tuan dia. sama jugak dengan angah kita. dah ada encik yeoppy sama cik soffiya. satusatu nya abang kita pon dah ada puannya. arhhh! konflik disitu. nnti dyorg sume dah jarang tnye bout aku lagi dah. yang selalu call or text tu, sume hilang. busy dengan family :'( tipu kalau aku kate aku tak sedih. time abang aku akad nikah, cover nak nangis. ubat hati sendiri dengan melakukan kerja menggila bersama uncle tersayang. malam before akad nikah tu, spent time dgn dia. tapi bnde tu tak rasa macam selalu. tima along dgn angah aku tak terasa sangat. sebab aku ada dua sister. kasih sayang seorang kakak takkan berubah kan. beza dengan abg tau. 


kat atas ni siblings FOREVER aku! jangan sesape amek drpd aku. along, a.erol, abang, angah, dengan cik eman. i love them very much! kenapa dibulatkan yang tngah tu? sebab yang tengah tu je yang available lagi. hewhewheww. bukan available laa. dusta disitu. seorang yang tersangat prihatin tentang satusatunya adik perempuan dia ni. #think so la, yang aku ni sister dia* jangan marah kalau aku sayang dia macam aku sayang along, angah dan abang. he's a bit special kay :* imy! seriously, rindu nak share bout mimpi, nak dengar suara comel, nak share everything. rindu sangatsangat #hopefully cepat sihat# 

conclusion : berharap agar time kenduri this saturday, aku dapat  berkumpul dengan kelima-lima orang yang aku paling sayang ni. termasuk ayah dengan mak. itu jer yang aku harap buat masa ni. saturday, please make my wish come true!



lots of ♥