Monday, June 4, 2012

sadness

hyepp. :) lama tak update. aku bnyak simpan buat draf. hewhewhew watlekk, watpeace dah ah. Alright, post yang before ni aku daa cakap taknak fikir terlalu negatif dan terlalu positif kan. So, disbabkan aku berfikiran macam tu. Aku dah dapat jawapan dari persoalan yang aku sendiri taktahu puncanya. Kay, aku sendiri pon tak faham sebenarnya. Haha

Ada dua bnde yang nak disharekan. Sekarang ni aku jenis yang cepat tacing. Tak bole salah sikit, sure mata berkaca. Naknak pulak lepas hilang both brother. BOTH kay. Lagi sadiss. Meleleh segala air hingus. #kotor# haritu dapat mengadu kejap. Respond hanya suatu bnde yang biasa. Semangat serta dorongan. Kekuatan fizikal dan mental aku masih bercanggah. Tak tahu dmana duduknya. Mungkin aku memerlukan satu masa yang sangat lama untuk mempunyai kekuatan itu. Yepp, aku seorang adik yang sangat manja dengan both brother. Ayat retis gila kan. Tapi tu kenyataan. MANJA. 

now, takde dah tempat utuk aku mengadu segala benda. someone new? ohh, memang TAK ah. aku taknak. nnti jadi balik perkara lama. keje berani mati aku tu. cukup dengan apa yang berada di sekeliling. simpan and simpan dan simpan. aku takkan cerita selagi orang tak tnye. aku nak tengaok berapa ramai yang ada dekat belakang aku saat aku memerlukan :) dari situ baru aku dapat tahu samada dihargai atau tak, dirindui atau tak, diperlukan atau tak, disayangi atau tak. if aku duduk dalam bilik air lelama tu, hmm, tempat luahan segalnya. bunyi macam ape jea. tapi tu la kenyataan. bila aku takde tempat nak luahkan. pegi blik air, buatbuat macam mandi. padahal kuar bilik air, mata bengkak. haha. taklawak!


2days 1night. a have a great moments with her. yes her! pelik? taklawak! farah aiman, thanks a lot honey. we have a great time together. even aku selalu buli kau. tapi kau still cool dgn aku. sory darling. nnti datang goreng papadom lagi yerr sayang. aku bagi kau upah date dengan adam :) 


okay. sory. cite sedih lagi bnyak dari gembira. thats is me!
lots of ♥