Wednesday, June 27, 2012

wondering -.-

baru dapat berite  gembira from my darling. yess, sure la cik farah eman titeww tu. she will got someone that can always be with her during dia kat scola. yess! glad to hear it sayang.

now, im confused. i dont know whyy. aku taktahu macam mane aku bole teruskan segalanya. adakah aku lebh memilih kebahagiaan dulu kemudian baru kelukaan? i know it will hurt in the end. butt i want it anyway. gila selfish kan? sume aku layan. aku tak sdapat nak pilih. sbb aku tak barani nak pilih. aku tak berani nak pilih sbb semua nya aku sayang.

kayy, mals nak pikir sume tu. just go on with my life with my own style. if aku rase aku nak layan, aku layan. if tak. soryy der. yess im single but im not available. take it as note kayy. inchek arif tu selalu sibuk suruh aku cari boifee. pperggggh. kay dia annoying. aku malas nak layan dia punya feelings tu. bahaya. kalau bole aku taknak bgi sesape harapan. harapan tu nnti mampu menyusahkan hidup dia dgn aku. biar jadi teman tapi mesra. kan elok macam gitu. frenz forever. i hope so. with SA ? WHOAAA. idont know. tidak menetap kan sesuatu yg fixed.


meneruskan life dgn selambanya. aku pon taktahu ape cite dgn life aku. just go on dgn  ape yang Allah dah tentukan. terime seadaanya. tapi aku takkan lepaskan sesapa. kecuali jika keadaan memaksa. memberi semangat kepada insan yg memerlukan. im always beside they. but i was wondering, if aku ssh, ada ke yg stay dgn aku? hmm




now, konflik with classmate. aku taktahu knape bebudak mesti hidup berpuak2 even dah kenal almost 5 years. yg cume bebudak lelaki. girls? ntah tak faham aku. bak  kate khaleeda " kite ni takde sifat kekitaan." sedar pon. tapi aku tak mampu nak ubah sume tu. masing2 dah besar, bole fikir yg baik dan buruk. janji relationship aku dgn korang sume okay. dalam class sekarang aku lebih kepada boys and two sweeties girl. siapakah? japjapp


rupe tak penting. hati tu lagi penting. tngo muke pon dah lawak, ni kan perangai dyorg. toksah cite la kan. ada lagi sebenar nyaa, tapi pic takdpt dikesan.

duaa orang si manis yang aku maksud kan tuu..jengjenggg

siti aisyah : exahh

nur farahtun syahirah : fwahh

dyorg ni member aku yang mmg se-geng. storymory dgn dyorg jea. dyorg best! dyorg syokk! dyorg senang memahami. menggila pon sesama. life antara aku dgn dyorg agak sama. so bila masalah suke setelkan together. sharing is caring and loving :* <3

pemberi semngat, suke buat aku ketawa bagai especially time aku kat scola. satusatu junior yg pling aku rapat :) penat layan kerenah dia. 

Fatin Izlyn
fatin izlyn. 

member untuk aku study cuti scola, member yg selalu berkongsi cerita, member yg bnyak ajar aku addmath. segalanyaa lah. if time cuti tu, mmg aku bnyak dgn dia :)

naqib harith. but i just call him awip.


thats all. nnti aku sambung lagi part kawankawan nii. 






lots of ♥